Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kynshiri schreef:Kantelt inderdaad achterover en is zeker absoluut de max grootte voor deze pony! Liever een maat kleinder eigenlijk...
geerke schreef:je kunt er haast geen kleiner zadel opleggen want daar pas jij dan niet meer in,de grote van een zadel hangt af van de kont van de ruiter,daarom lijkt het zadel wel groot voor de pony.
Ik denk niet dat je te groot bent voor die pony,hij ziet er vrij stevig uit(ik heb het hier weleens erger gezien...)
Hoeveel weeg je???
wino schreef:kynshiri schreef:Kantelt inderdaad achterover en is zeker absoluut de max grootte voor deze pony! Liever een maat kleinder eigenlijk...
Mijn vriendin haar zadel is ook een 17 inch en die past perfect. Het ligt denk meer aan het type zadel.
De inches gaan alleen over het zitvlak.
Bitch schreef:Wel grappig dat de TS dezelfde reacties krijgt als op het eerder genoemde forum, waar het ( in augustus) geplaatst is..
kynshiri schreef:mij lijkt het probleem niet zo zeer de wintec, meestal liggen die mooi op zo'n 'typische' ponyrug... er zijn extra wijde haflingerbomen van wintec he. Of je laat er een op maat maken... voor mijn a-pony heb ik der een van 1 maat breder dan de witte laten maken en nu ligt hij perfect...
op mijn d-pony ligt trouwens ook een 17' wintec, maar die is toch langer van rug dan jouw pony zo te zien aan de foto's... het enige waar je naar op zoek zou kunnen gaan als je echt een 17' moet hebben, is een type zadel met kortere kussens...