bij dressuur (zadel e.d.) vind ik zwart persoonlijk mooier.
maar bij springen kies ik toch liever voor bruin zadel,bruine mexicaans hoofdstel e.d.
dus bij mij ligt het er een beetje aan waarvoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
#Ymke# schreef:
lovelucky schreef:Waarom mag je eigenlijk wel met bruin zadel en bruin hoofdstel starten, maar niet met bruine laarzen, bruine cap, bruin jasje etc....??
Marian_ schreef:hmm ik heb mijn eigen stijl denk ik![]()
bij dressuur (zadel e.d.) vind ik zwart persoonlijk mooier.
maar bij springen kies ik toch liever voor bruin zadel,bruine mexicaans hoofdstel e.d.
dus bij mij ligt het er een beetje aan waarvoor
#Ymke# schreef:Ik rij mijn paard al bijna sinds ik hem heb met een lage neusriem omdat hij dat fijner vind lopen. Inderdaad is het niet mooi, maar als ik kan kiezen tussen een stug paard met een mooi hoofdstel of een paard wat super door z'n lijf gaat met een lage neusriem, dan weet ik het wel. Neemt niet weg dat ik af en toe een hoge/gecombineerde neusriem probeer omdat ik dat mooier vind, maar het verschil blijft je voelen. Nu heeft mijn paard gelukkig een kort/breed koppie, dus het staat gelukkig niet afschuwelijk.![]()
Ik rij hem ook met bruin tuig, ik zou nooit meer zwart willen, bruin is zoveel sjieker en warmer.
mijn tuig
http://shutter08.pictures.aol.com/data/ ... DH0300.jpg
Nouvel schreef:lovelucky schreef:Waarom mag je eigenlijk wel met bruin zadel en bruin hoofdstel starten, maar niet met bruine laarzen, bruine cap, bruin jasje etc....??
als we dat eens wisten...
Arabesk schreef:Iemand zei ergens dat bruin alleen staat op vosjes. Ik vind het juist op vosjes uberlelijk staan
Wat is 'rondgenaaid'?Iemand een foto van zo'n hoofdstel?