Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Deze heeft een mooie brede neusriem en kost 59,95 euro. Ik heb hem zelf ook en ben er tevreden over, heb er voor de leuk wel een bling bling frontriem aangedaan, maar dat is persoonlijke smaak. 

.
. 1978 schreef:Je kunt ook alleen een extra bakstuk (los verkrijgbaar) en een Engelse neusriem kopen, zo ben je voor een paar tientjes klaar!(al zijn de stang en trens zelf ook wel errug kostbaar) Of kijk eens op marktplaats!

paardje2005 schreef:bij ooteman hebben ze nu s en t hoofdstellen afgeprijst van 88 naar 25. van vatiaggio. wel goede soepele kwaliteit leer(heb 2 hoofdstellen van dit merk en ben erg tevreden). zwart met goud zwart met zilver en zwart wit onderlegd. met aansnoerneusriem. alleen geen foto´s. dat is wel jammer.
ik ga denk ik ook maar 1 bestellen voor vriendin haar verjaardag.
rowo schreef:Die eerste vind ik moeilijk te beoordelen zo op een nep paarden hoofd. De tweede vind ik voor dat geld eigenlijk best heel erg mooi.

Scum schreef:Wat ga jij dan doen rowo, extra full?

Scum schreef:Dat denk ik dan ook voor jou. Hou me maar op de hoogte voor welk merk je uiteindelijk gaat en of het bevalt.