Anky of Harry's Horse?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Guetta

Re: Anky of Harry's Horse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 11:41

Ik heb een anky pad en die schuift.
Rest van mijn dekjes zijn van Eurostar, HH en Scapa.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 11:43

De kwalitiet van de Ankies is goed, maar ook de kwaliteit van de HH dekjes is redelijk te noemen. Ik heb laatst echter een dekje gekocht van QHP. Dit zijn eigenlijk ankies, maar dan zonder het naampje. En nog belangrijker. Nog goedkoper dan de HH-pads. Ik zou kunnen zeggen dat ik een nieuw merk heb gevonden.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 11:44

MusicJs schreef:
Dus eigenlijk moeten we een AnkyHorse dekje hebben. Hmm, ik denk toch maar dat ik voor Harry ga, weet iemand een goede webshop waar ze veel HH hebben? Ik ben weer eens te lui om naar de dichtbijzijnste ruitersportwinkel te gaan Knipoog

Ik koop vaak bij www.hippocare-liessel.nl daar hebben ze veel van Harry's Horse en wat ze eventueel niet hebben bestellen ze voor je. Goede service ook.

Proudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 11:44

Ik heb Anky's..eigenlijk toevallig. Denk dat HH ook erg fijn is.
De dekjes van Schockemohle sports zijn ook enorm fijn.

Carliniii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 12:07

ProudJustify schreef:
MusicJs schreef:
Dus eigenlijk moeten we een AnkyHorse dekje hebben. Hmm, ik denk toch maar dat ik voor Harry ga, weet iemand een goede webshop waar ze veel HH hebben? Ik ben weer eens te lui om naar de dichtbijzijnste ruitersportwinkel te gaan Knipoog

Ik koop vaak bij http://www.hippocare-liessel.nl daar hebben ze veel van Harry's Horse en wat ze eventueel niet hebben bestellen ze voor je. Goede service ook.

Die heeft super veel ja, maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe je kunt bestellen. Weet jij dat?

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:08

Ja hoor, je kunt ze gewoon een mailtje sturen naar het info-adres wat bij contact staat of je kunt het bestelformulier invullen en dan verzenden. Natuurlijk kun je ook gewoon bellen als je dat makkelijker vindt. Knipoog

Carliniii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 12:25

ProudJustify schreef:
Ja hoor, je kunt ze gewoon een mailtje sturen naar het info-adres wat bij contact staat of je kunt het bestelformulier invullen en dan verzenden. Natuurlijk kun je ook gewoon bellen als je dat makkelijker vindt. Knipoog

Waar is het bestelformulier (ben blind)? Ach gut

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:27

Ik neem eerder een HH dan aan Anky, ik vind de Anky's ook belachelijk duur en ze zijn ook niet zo geweldig mooi.
Alsof ze nog niet genoeg geld heeft Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Suus__ op 22-11-07 12:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:28

MusicJs schreef:
ProudJustify schreef:

Waar is het bestelformulier (ben blind)? Ach gut

Ha ha, op de site staat bovenin een kopje bestellen, als je dat aanklikt komt er een stukje tekst en daar staat in het paars informatieformulier, als je dat aanklikt krijg je een formuliertje wat je in kunt vullen Knipoog

Carliniii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 12:41

Sowhe! die hebben veel HH, meer dan Divoza of Piaffe.
Thnxs! Go jij! Go jij!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:43

Ik moet zeggen dat ik de harry's horse beter vind dan mijn eurostar burberry slechte kwaliteit hoor naam zegt niets

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:45

MusicJs schreef:
Sowhe! die hebben veel HH, meer dan Divoza of Piaffe.
Thnxs! Go jij! Go jij!

Graag gedaan Knipoog

Piro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:56

Ik heb dekjes van HH, Anky en van Eurostar en ik ga in de toekomst toch echt voor de Eurostar. Anky zijn fijn, maar blijven niet echt goed liggen. HH gaat bij mn ene paard goed, maar mn andere paard heeft al twee keer na het rijden met de HH drukplekken gehad in de vorm van mn gelpad, terwijl ie dat met de andere dekjes nooit heeft gehad. Waarschijnlijk doordat hij onder de gelpad meer zweet en het dekje dit zweet niet goed genoeg opneemt. Bovendien passen de lusjes van HH niet door die ringetjes van mn zadel. En eurostar is gewoon heel fijn én heeft goede lusjes.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 14:19

Ik ben helemaal weg van Anky eurostar en scapa
Als je anky goed de kamer intrekt kan er niks gebeuren ik heb ze al een tijdje maar nooit problemen mee.
En als ik scapa er opleg dan lijkt het net of dat die voor mijn paard zijn gemaakt (ze heeft nogal hoge schoft)
En eurostar is ook heel goed ligt een beetje tussen scapa en anky in maar kwa kleurtjes vind ik eurostar het leukste!

Zie profiel Bloos Tong uitsteken

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 14:29

De anky's zijn wat materiaal betreft heel fijn, maar het feit dat ze vierkant zijn vind ik drie keer niks!
Ik heb ook 2 HH dekjes (elite) en die zijn erg fijn. Je merkt wel dat de kwaliteit iets minder is maar de prijzen zijn dan ook een stuk lager!!

Verder ben ik een fan van de PK pads!

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 16:53

Ik heb ze allebei en ze blijven allebei heel mooi... ook naar vele wasbeurten.
Ze blijven op mijn pony ook heel mooi liggen en als ik m ff optrek in de kamer blijft hij daar ook omhoog en zit hij daar nog steeds als ik klaar ben. Ze schuiven dus niet bij mij...
Bij een vrouwtje bij mij op stal wel en daarom heb ik dr ook 2 van haar gekregen. Ze denkt dat ze sneller schuiven op een wat breder paard (dat heeft zij) dan op een smaller paard (dat heb ik).

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 16:56

floor01 schreef:
Verder ben ik een fan van de PK pads!

Ja dat zijn inderdaad ook hele fijne pads, heb ik er ook een aantal van.
Mooie pasvorm ook en blijven goed liggen, nemen ook goed zweet op Lachen

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 17:19

Hoi!
Ik zie dat je al wilt gaan bestellen, maar misschien heb ik nog een 3e optie voor je die je misschien wel bevalt. Zelf heb ik namelijk goede dekjes van Equiline (High Performance Equipment), zijn goede dekjes, naar het zadel gevormd, stevig en van goed kwaliteit. Ik weet niet wat die Anky-dekjes kosten, maar deze kostte mij volgens mij 38 euro.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 17:40

hm ik vind de anky toch fijner, na een paar keer wassen issie lekke soepel en blijft het toch errug mooi. en de harrys horse, daar komt het zweet er aan de buitenkant uit. dat is niet lekker vind ik

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:37

Kwaliteit van de ankypads vind ik echt super. Blijven ook lang mooi. Vind de kwaliteit ook niet te vergelijken met de hh. Maar daar is de prijs ook naar.

Persoonlijk zou ik voor een volgende pad eerder nar een eurostar oid gaan kijken of idd equiline

Zambucoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:56

ik zou voor harry horse dekje gaan, en dan zo dun mogelijk, die anky dekjes vind ik persoonlijk slecht, ze zijn dik verschuiven en zijn niet naar de rug gevormt, waardoor toch echt ergens onder het zadel druk plekken komen omdat het zadel er op licht, en vrommelt onder het zadel.

Gr jessica

SenceJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:16

Ik vind Anky véél fijner. Die pads van HH bv., hebben ook veelste korte lusjes.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:35

Ik heb beide sjabrakken. Ik vind de Anky's echt vele malen beter in kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. De Harry's Horse zijn snel verwassen (kleur vervaagt bij aantal wasbeurten) en zwarte vlekken van je laarzen zijn veel beter zichtbaar op de HH sjabrak. De Anky's daarentegen zijn wel een stuk duurder, maar ik vind de prijs kwaliteit verhouding ook vele malen beter. Ben zeer tevreden met mijn Anky's.