Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MusicJs schreef:Dus eigenlijk moeten we een AnkyHorse dekje hebben. Hmm, ik denk toch maar dat ik voor Harry ga, weet iemand een goede webshop waar ze veel HH hebben? Ik ben weer eens te lui om naar de dichtbijzijnste ruitersportwinkel te gaan
ProudJustify schreef:MusicJs schreef:Dus eigenlijk moeten we een AnkyHorse dekje hebben. Hmm, ik denk toch maar dat ik voor Harry ga, weet iemand een goede webshop waar ze veel HH hebben? Ik ben weer eens te lui om naar de dichtbijzijnste ruitersportwinkel te gaan
Ik koop vaak bij http://www.hippocare-liessel.nl daar hebben ze veel van Harry's Horse en wat ze eventueel niet hebben bestellen ze voor je. Goede service ook.
ProudJustify schreef:Ja hoor, je kunt ze gewoon een mailtje sturen naar het info-adres wat bij contact staat of je kunt het bestelformulier invullen en dan verzenden. Natuurlijk kun je ook gewoon bellen als je dat makkelijker vindt.
MusicJs schreef:ProudJustify schreef:Ja hoor, je kunt ze gewoon een mailtje sturen naar het info-adres wat bij contact staat of je kunt het bestelformulier invullen en dan verzenden. Natuurlijk kun je ook gewoon bellen als je dat makkelijker vindt.
Waar is het bestelformulier (ben blind)?
MusicJs schreef:Sowhe! die hebben veel HH, meer dan Divoza of Piaffe.
Thnxs!
floor01 schreef:Verder ben ik een fan van de PK pads!