Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicole_amber schreef:Ik heb de Rambo duo echt een super deken, schuurt niet en scheurvast vanwege de kogelvrije buitenkant(sorry klinkt raar maar zo staat het beschreven. Ik kan mij op moment geen betere deken wensen
, maar wel prijzig(ze zeggen vaak goedkoop is duurkoop en dat heb ik meegemaakt met de HH de binnenkant was na een winter al bij de borst stuk en was niet scheurvast
) , Hiervoor had ik een Bucas maar wel scheurvast en zeker waterdicht maar hij schuurde bij de borst
.Ik heb de Rambo duo trouwens tweedehands gekocht voor 200
en ziet eruit als nieuw, normaal zijn ze 300
nikki160287 schreef:nicole_amber schreef:Ik heb de Rambo duo echt een super deken, schuurt niet en scheurvast vanwege de kogelvrije buitenkant(sorry klinkt raar maar zo staat het beschreven. Ik kan mij op moment geen betere deken wensen
, maar wel prijzig(ze zeggen vaak goedkoop is duurkoop en dat heb ik meegemaakt met de HH de binnenkant was na een winter al bij de borst stuk en was niet scheurvast
) , Hiervoor had ik een Bucas maar wel scheurvast en zeker waterdicht maar hij schuurde bij de borst
.Ik heb de Rambo duo trouwens tweedehands gekocht voor 200
en ziet eruit als nieuw, normaal zijn ze 300
Oeh ik jaloers!! Ik heb er 400 voor betaald. Hij is 300 als je hem besteld uit ierland, maar daar kwam ik pas later achter helaas! Maar desalniettemin ben ik er super blij mee. Bij Bucas zie ik meer dat ze gaan schuren bij de borst. De Rambo hangt gewoon los bij de borst dus trekt helemaal niet!
MarchaL schreef:Ik ben helemaal fan van de Horseware dekens! Het zijn super sterke dekens met een hele goede pasvorm. Ik heb alle 3 de varianten al gehad, de Rambo, de Rhino en de Amigo. Alhoewel er onderling wel kwaliteitsverschil in zit ben ik toch over alle 3 heel enthousiast!
Boemm schreef:Ik heb alleen HH dekens. Andere passen niet op mijn paard.. Hij is breed en groot, hij sloopt alle dekens en moet niks van bilkoorden hebben. De HH dekens bevallen me super goed, mooie pasvorm, redelijk sloop-proof en niet duur. Ik heb nog wel een merkloos zomerdekentje en een euroriding fleecedeken. Over het euroriding deken ben ik ook erg tevreden!
Trouwens, mijn paard krijgt geen dure dekens op, hij sloopt echt alles! Zelfs een Rambo of Bucas ontkomt er niet aan.