Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jolliegirl schreef:ik gebruik alleen nogmaar de lami cell dekjes.
omdat deze naar de rug gevormt zijn.
Al die andere dekjes(Anky br, eurostar) hebben een rechte bovenkant, en veel mensen weten niet dat dat onwijs slecht is voor je paard.
Ik weet het nu sinds 4 dagen, en heb 4 dagen een lami cell, en ik stap nooit meer over op een ander dekje.
*Zie onderschrift, staat ook uitleg in.
lovelucky schreef:Jolliegirl schreef:ik gebruik alleen nogmaar de lami cell dekjes.
omdat deze naar de rug gevormt zijn.
Al die andere dekjes(Anky br, eurostar) hebben een rechte bovenkant, en veel mensen weten niet dat dat onwijs slecht is voor je paard.
Ik weet het nu sinds 4 dagen, en heb 4 dagen een lami cell, en ik stap nooit meer over op een ander dekje.
*Zie onderschrift, staat ook uitleg in.
Die nieuwe chabrakken van BR (wel met lusjes) hebben toch ook zo'n voorgevormde bovenkant (bij de schoft?)

amadan schreef:JollieGirl, waar koop jij Lamicell?
magda_90 schreef:Ik ga even in de buurt rondvragen of iemand een anky dekje heeft die voor een keer mag lenen.
Die Lamicell van JollyGirl klinkt ook goed in de oren
Ze nemen ook goed het zweet op
magda_90 schreef:Ik ga even in de buurt rondvragen of iemand een anky dekje heeft die voor een keer mag lenen.
Die Lamicell van JollyGirl klinkt ook goed in de oren

Mariekexzita schreef:Anky dekjes*:P
Sjuimpje schreef:Ik ben heel tevreden over Anky pads, ik denk alleen dat de maat wat krap is voor jouw zadel.
Een heel goed alternatief vind ik de pads van Eurostar, die zijn imo net zo prettig in gebruik (en minstens zo mooi) alleen zijn die een stuk langer en breder
Bovendien vind ik dat ze aan de kleine kant zijn, dus een iets groter zadel steekt er al snel onder uit en je paard lijkt nog een extra dikke buik te hebben
.