Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en een hoop bijgeleerd zo te zien. is zij in de leer geweest bij van Triest uit Meppel? _Charlotte_ schreef:en welk dekje heb je nu gekocht jolanda..? van welk merk.. ?

Ik zat dus in de goede richting
ElCamino schreef:Beetje vreemd vind ik in het verhaal dat je zegt dat je een zadel hebt op proef voor 2 weken...
Daarna gaat ze het open maken om de boom te controleren![]()
Lijkt me dat een goede zadelmaker al gezorgd heeft dat dat zadel in orde is ??? Je gaat toch niet een zadel op proef geven waarvan je niet zeker weet of het in orde is....
Beetje vaag weer....
en zij heeft er genoeg verstand van ben ik achter.
stephanie09 schreef:helemaal super! dat ze dat doet. heb ik eigenlijk al gezegd maar hoe rijd de zadel? en hoe reageert het paardje erop?
Jolliegirl schreef:_Charlotte_ schreef:en welk dekje heb je nu gekocht jolanda..? van welk merk.. ?
Lami-chell
ofzo
30 euro...
naja heb IK niet betaald, maar de eigenaar
Deze dame is idd in leer geweest bij van triest
echt een klassevrouw, je kan alles aan dr vragen, ze is dik 3 uur beziggeweest.. ze neemt goed de tijd ervoor, toppie!

_Charlotte_ schreef:en welk dekje heb je nu gekocht jolanda..? van welk merk.. ?

Jolliegirl schreef:En toch schijnt het naar beneden te zakken, maar ieder zijn eigen keus
Ik ben overgestapt naar andere dekjes dusja, dat was een keus.
Nikita_1995 schreef:Jolliegirl schreef:En toch schijnt het naar beneden te zakken, maar ieder zijn eigen keus
Ik ben overgestapt naar andere dekjes dusja, dat was een keus.
Na het rijden zal ik het eens extra checken
of gebruikt aan worden voor iets anders.
geeft een hele opluchting he!