1 minuut in heet water leggen(het tubetje) dan met een vaatdoek uitwrijven over mn zadel,,
gebruik het trouwens ook wel is voor mn rijlaarzen en/of hoofdstel..
-x-
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Hoe vaker je het er op smeert, hoe meer je leer gaat glimmen. Ik vind 1-2 keer aanbrengen al voldoende om een mooie glans te krijgen die toch niet 'overdone' is, maar wel een mooi natuurlijk uiterlijk geeft aan het leer.
elizahbep schreef:lausan schreef:Paard met een schapenwollen handschoen.
Harnachement en laarzen na schoonmaken met een babydoekje.
droogt het leer daar niet van uit?
Citaat:droogt het leer daar niet van uit?
Citaat:Heb ik nog niks van gemerkt... Ik gebruik ze al jaren.
Heb laatst mijn Mountain Horse laarzen weggebracht voor een nieuwe rits. De verkoopster vroeg hoe oud mijn laarzen waren. Ze zagen er nog zo mooi uit en toch de rits al kapot... Maar ze zijn al 4 jaar oud en zien er nog als nieuw uit. Dankzij m'n babydoekjes
meart schreef:Citaat:droogt het leer daar niet van uit?Citaat:Heb ik nog niks van gemerkt... Ik gebruik ze al jaren.
Heb laatst mijn Mountain Horse laarzen weggebracht voor een nieuwe rits. De verkoopster vroeg hoe oud mijn laarzen waren. Ze zagen er nog zo mooi uit en toch de rits al kapot... Maar ze zijn al 4 jaar oud en zien er nog als nieuw uit. Dankzij m'n babydoekjes
Zijn dat oliedoekjes of lotiondoekjes?