Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Focussed schreef:Ik zou liever iets hebben waar ik iets aan had, no mather of het 2e hands is. Als het nog maar netjes is en niet stuk of vies. Beetje raar dat je persé wat nieuws wilt hebben. (imo)
De kleren van mijn zus passen mij ook prima 

, dus ik wilde bijpassende peesjes, en die van HH waren de enigste oranje die ik kon vinden maar die kon je alleen in set kopen en die kosste 30 euro. maar nu denk ik dat ik het setje op de vorige page ga halen voor haar. ook maar 12.95
of de peesjes maar die kosten 20 (19.95) dus ik ga nog even kijken !

en waarschijndelijk iets goedkoper... De glitters zijn er misschien iets over, maar het kan ook dat dat meisje ze erg mooi vind (smaken verschillen)
en mn vriend en 2 vriendinnen hebben ook 1 cadeau samengelegd omdat het anders te duur was. 2de hands dat zou ik nu ook weer niet doen, komt zo raar over vind ik. Tieneke schreef:Ik denk dat de discussie tweedehands of niet hier niet echt ter zake doet
Verder lijken die van BR me ook het beste. Lamicell heeft ook erg mooie oranje beschermers van de Elegance-collectie, maar persoonlijk vind ik Lamicell in beschermers nogal duur.
EDIT: foto Lamicell oranje collectie: http://www.rglamicell.com/page1.jpg

als ik die voor mijn verjaardag zou krijgen, mogen ze ze weer mee naar huis nemen

Ronja schreef:Als ik jou was zou ik de peesjes van hetzelfde merk als het dekje kopen. Dan heb je de meeste kans dat het dezelfde oranjetint is. Als je een andere tint dan het dekje koopt is dat voor een setje geen porem.
Maar die glitterdingen vind ik echt walgelijkals ik die voor mijn verjaardag zou krijgen, mogen ze ze weer mee naar huis nemen

zap schreef:Harry Horse heeft volgens mij ook in een eerdere collectie oranje peesbeschermers gehad (dutch collectie?) Die zullen wel een stuk goedkoper zijn
Ik weet niet of die nog ergens te verkrijgen zijn
)
. Ilsex schreef:Jaa ik vind de glitter zelf ook een beetje tja, maar die van br zijn die écht oranje ?

.