Dekje, bijpassende peesbeschermers ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Dekje, bijpassende peesbeschermers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:33

Ik zou liever iets hebben waar ik iets aan had, no mather of het 2e hands is. Als het nog maar netjes is en niet stuk of vies. Beetje raar dat je persé wat nieuws wilt hebben. (imo)

Daan_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:14

Focussed schreef:
Ik zou liever iets hebben waar ik iets aan had, no mather of het 2e hands is. Als het nog maar netjes is en niet stuk of vies. Beetje raar dat je persé wat nieuws wilt hebben. (imo)

kom op je gaat tog niet 2e hand iets voor iemands verjaardag koope

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:35

Ik vind het nog steeds raar dat iedereen hier liever iets nieuws en nutteloos heeft dan een 2e hands product waar je heel veel aan kunt hebben. Toch een beetje een hoog 'verwend' gehalte hier?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:03

Op een verjaardag zal ik zelf ook niet iets weggeven wat al gebruikt is. Ik zou het ook niet willen krijgen eerlijk gezegd...
'zomaar' iets krijgen maakt het mij echt niet uit of het al gebruikt is of niet Haha! De kleren van mijn zus passen mij ook prima Knipoog

30 euro voor een verjaardagscadeau vind ik echt too much... het gaat om het idee toch? Waarom dan niet alleen een dekje of peesjes (kleur maakt niet uit).? Br verkoopt peesjes wel apart, misschien een idee? Of ga met meerdere mensen 1 cadeau kopen Lachen

Ik geef zelf nooit meer uit dan 10 euro voor een cadeau, het gaat om het idee erachter toch? Lachen

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 15:27

Jaa maar dat dekje had ze al Lachen , dus ik wilde bijpassende peesjes, en die van HH waren de enigste oranje die ik kon vinden maar die kon je alleen in set kopen en die kosste 30 euro. maar nu denk ik dat ik het setje op de vorige page ga halen voor haar. ook maar 12.95 Knipoog of de peesjes maar die kosten 20 (19.95) dus ik ga nog even kijken ! Lachen

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:03

Ik vind 2e hands kopen wel gewoon kunnen hoor. Het is dat iedereen tegenwoordig meer te besteden heeft dat het niet meer gedaan wordt. Ik kan me nog heel goed herinneren dat vroeger vaak genoeg 2e hands cadeautjes gegeven werden. En als de kwaliteit nog goed is, wat is het probleem dan?????

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:34

Ik denk dat de discussie tweedehands of niet hier niet echt ter zake doet Lachen

Verder lijken die van BR me ook het beste. Lamicell heeft ook erg mooie oranje beschermers van de Elegance-collectie, maar persoonlijk vind ik Lamicell in beschermers nogal duur.

EDIT: foto Lamicell oranje collectie: http://www.rglamicell.com/page1.jpg

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:40

In de ruiterzaken kun je alles apart kopen dus mss dat je daar een mooie oranje kleur kunt vinden? Lachen

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:32

Ik had er ook aan gedacht om misschien met iemand het cadeau te delen? Met 2 of 3 is 30€ al niet zo heel erg veel meer. En anders die beenbeschermers van BR zijn ook mooi Knipoog en waarschijndelijk iets goedkoper... De glitters zijn er misschien iets over, maar het kan ook dat dat meisje ze erg mooi vind (smaken verschillen)

Het is vandaag mijn verjaardag Bloos en mn vriend en 2 vriendinnen hebben ook 1 cadeau samengelegd omdat het anders te duur was. 2de hands dat zou ik nu ook weer niet doen, komt zo raar over vind ik.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:50

of oranje van lamicell. Passen ook wel bij het dekje denk ik. die glitter dingen vind ik ook niet echt mooi.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:52

Tieneke schreef:
Ik denk dat de discussie tweedehands of niet hier niet echt ter zake doet Lachen

Verder lijken die van BR me ook het beste. Lamicell heeft ook erg mooie oranje beschermers van de Elegance-collectie, maar persoonlijk vind ik Lamicell in beschermers nogal duur.

EDIT: foto Lamicell oranje collectie: http://www.rglamicell.com/page1.jpg

zeker niet duurder dan die van harry's horse. En je kan ze vaak apart kopen.
Ik heb ze onlangs gekocht maar dan in het bruin met de achterste erbij. Was zeker niet meer dan 30€

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:56

Als ik jou was zou ik de peesjes van hetzelfde merk als het dekje kopen. Dan heb je de meeste kans dat het dezelfde oranjetint is. Als je een andere tint dan het dekje koopt is dat voor een setje geen porem.

Maar die glitterdingen vind ik echt walgelijk Nagelbijten / Gniffelen als ik die voor mijn verjaardag zou krijgen, mogen ze ze weer mee naar huis nemen Haha!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 00:20

Harry Horse heeft volgens mij ook in een eerdere collectie oranje peesbeschermers gehad (dutch collectie?) Die zullen wel een stuk goedkoper zijn Lachen

Ik weet niet of die nog ergens te verkrijgen zijn Lachen

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 20:40

Ronja schreef:
Als ik jou was zou ik de peesjes van hetzelfde merk als het dekje kopen. Dan heb je de meeste kans dat het dezelfde oranjetint is. Als je een andere tint dan het dekje koopt is dat voor een setje geen porem.

Maar die glitterdingen vind ik echt walgelijk Nagelbijten / Gniffelen als ik die voor mijn verjaardag zou krijgen, mogen ze ze weer mee naar huis nemen Haha!

Kijk ik vind ze ook lelijk, maar het probleem is dat dit de enigste waren van HH, en daarom ook dit topic. of er nog andere mogelijkheden zijn. Lachen

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 20:40

zap schreef:
Harry Horse heeft volgens mij ook in een eerdere collectie oranje peesbeschermers gehad (dutch collectie?) Die zullen wel een stuk goedkoper zijn Lachen

Ik weet niet of die nog ergens te verkrijgen zijn Lachen

Hmm. Ik ga kijken ! Lachen

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 11:42

Die HH dutch collectie heb ik ook. (vorig jaar van collega's gekregen toen ik wegging bij Orange vandaar de kleur Knipoog )

Bij www.piafferuitersport.nl zijn ze nu in de aanbieding voor 9,50 geloof ik.

Edit: even gekeken en inderdaad ze kostten 9,50 zie onderstaande:
HARRY S HORSE® PEESBESCHERMERS AIR COB MAAT UITVERKOOP AANBIEDING... OP = OP ook in full verkrijgbaar
(HH3320605)
Matte peesbeschermer gemaakt uit TPU PVC.
Binnenzijde is voorzien van 'Air Neoprene', polipropyleen afgebiesd.
Dubbele klittenbandsluiting afgewerkt met reflecterend logo.

lisjolienbob

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:53

Als je dat wilt kopen voor een verjaardag ben je zoizo zoiets wel kwijt...

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:38

Ik heb die peesjes van de dutch collectie + strijklappen ! Lachen .

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 08:34

Ilsex schreef:
Jaa ik vind de glitter zelf ook een beetje tja, maar die van br zijn die écht oranje ?

vind ik niet echt,, niet de kleur van het dekje (rechtse toch?)

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 17:52

Ik had peach bestelt dacht dat het oranje was, krijg ik rose binnen ach maakt niet uit. Er zit ook rose in het dekje Lachen .
Dus op het topic kan een slotje !