Werkt van Triest uit Meppel nog?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re: Werkt van Triest uit Meppel nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:29

Ojee nee toch dat is pas erg, dalijk is die die van mij ook kwijt en belt hij daarom nooit terug.
hij maakt er echt een grote bende van.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:01

Dobbel ; als je gewoon blijft aanhouden, krijg je vast je zadel op een fatsoenlijke manier terug.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Venema, en zou mijn zadel er zo weer heen brengen als de wachttijd niet zo lang zou zijn.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:06

De hardste schreeuwers gaan voor! Tenminste dat heeft hij wel eens tegen mij gezegd.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:08

Vajramani schreef:
De hardste schreeuwers gaan voor! Tenminste dat heeft hij wel eens tegen mij gezegd.

Herkenbaar. Daarom is het gezegde ook niet voor niets 'de aanhouder wint' Knipoog

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:51

Dat heb ik toen ook gedaan
Hup 's avonds was mijn zadel klaar.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:55

marianna schreef:
Vajramani schreef:

Herkenbaar. Daarom is het gezegde ook niet voor niets 'de aanhouder wint' Knipoog

Dat wil ik graag geloven! Ik heb nu 3x aan de bel getrokken en vrijdag komt ie mn zadel brengen.
Naja..het is een 2ehands zadel wat hij voor mij gaat verbreden en veranderen.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:31

Dat wil ik graag geloven! Ik heb nu 3x aan de bel getrokken en vrijdag komt ie mn zadel brengen.
Naja..het is een 2ehands zadel wat hij voor mij gaat verbreden en veranderen.[/quote]

dan zal je zien, dan komt die met mijn zadel bij jouw aanzetten.. Dan heb ik het niet meer hoor

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:50

Moet alvast doorgeven wat voor zadel het is.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:53

Wat voor zadel heb je dan? Een Barsnby dressuur?

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:59

Ik zie nu vrij veel negatieve dingen hier.
Ik wil toch ook mijn ervaring hier neerzetten.Mijn zadel is meegenomen toen van Triest nog wat beter was.Die was samen met Venema gekomen.Later is die in het ziekenhuis terecht gekomen en toen heeft Venema mijn zadel moeten doen.
Ik ben dan ook erg tevreden over mijn zadel.Hij ligt goed me paard loopt er super onder en hij is netjes 1 week geleden na 20 rijuren weer nagekeken en bijgevult waar nodig was.
Ik heb dus niks te klagen.
Ik weet dat hij het enorm druk heeft.En misschien moet die indd geen zadels meer aannemen.Maar ik ben tevreden en heb dus geen negatieve ervaring met Venema.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:18

dit soort dingen hou je toch
de 1 loopt weg met een ZM en de ander kan met diezelfde ZM de deur niet door
tis nu eenmaal mensenwerk en mensen maken fouten

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:49

Ik zeg niet dat hij geen goed werk levert. Alleen dat hij iets teveel hooi op de vork neemt. Wat resulteerd dat hij hierdoor een mindere naam krijgt.

taffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 18:00

draumpje schreef:
dit soort dingen hou je toch
de 1 loopt weg met een ZM en de ander kan met diezelfde ZM de deur niet door
tis nu eenmaal mensenwerk en mensen maken fouten

De eerste zadelkenner die met ZM wegloopt moet ik nog tegenkomen Clown Haha!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 18:39

Lekker als je zadel zoek raakt of als je een half jaar je zadel kwijt bent. Ik maak met een andere zadelmaker altijd een afspraak ruim van de voren. Ong. 6 weken later komt hij dan langs om te passen en te meten. En vervolgens ben je je zadel ong. een week kwijt. Deze man plant niet meer in dan hij aankan.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:18

Door fouten leert men, en je kan niet overal even goed in zijn.

Blijkbaar heeft Venema nu even te veel werk, wat deels komt door de drukte die het wegvallen van Van Triest met zich mee heeft gebracht.

Wees blij dat hij, ondanks alles, nog wel steeds super vakwerk afleverd.

En dat zadels weg raken, kan een keer gebeuren, maar ik vind dat dat hier wel erg naar voren wordt gehaald.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:23

Nou sorry hoor, zadels kwijt raken NEE dat mag echt niet gebeuren, en VAKwerk tja sorry maar ook daar is niet iedereen het mee eens.

Van triest is al een hele tijd uit de running, maar hij is altijd mensen blijven aannemen en dat terwijl mijn zadel al een dikke 5 maand weg is. sorry hoor, maak dan eerst het oude werk af, werk de achterstand weg en GA dan pas weer nieuwe mensen aan nemen, dit doet de man en zijn naam geen goed, ik zal nooit iemand adviseren om naar deze man te gaan.

Overgens heeft mijn man vandaag WEER gebeld en zal hij volgens zeggen nu eind volgende week komen, wij moeten het eerst nog zien voor we het geloven, hij zou ons nog bellen voor wanneer precies. mijn man heeft wel gezecht als je eind volgende week nog niet bent geweest kom ik hem de maandag erop ophalen + dan wil ik mijn geld terug. beetje extra druk op de ketel deze keer.
we hebben veel geduld normaal en ook alle geduld gehad met deze man, maar dat is nu op.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:33

dobbel schreef:
Nou sorry hoor, zadels kwijt raken NEE dat mag echt niet gebeuren, en VAKwerk tja sorry maar ook daar is niet iedereen het mee eens.

Volgens mij zijn dit niet je eigen ervaringen wat betreft het kwijt raken van zadels. Ik vind dat je hier iets teveel in mee gaat met anderen.

En daarnaast ben jij tot nu toe de enige met slechte ervaringen met het werk van Venema, dus hier kun je niet spreken over iedereen Knipoog

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:36

Uit mijn omgeving wel hoor, en dat iemand hier uit het topic meld dat haar zadel kwijt is tja sorry maar daar schrik ik inderdaad van en mag gewon niet gebeuren, simpel

Oja ik krijg hier het idee dat we niet vaak genoeg bellen, geloof me wij houden altijd in de agenda bij wie en waneer we bellen, ik heb even geteld en we hebben de laatste 4 weken 10 keer gebeld waarvan 3 keer aan de tel gehad en de andere 6 keer ingesproken met het vriendelijke verzoek terug te bellen. vandaag ons 11de telefoontje kregen we meneer eindelijk aan de telefoon,

en dan heb ik het alleen over de laatste 4 weken, als ik alle telefoontjes van de laatste 5 maand ga tellen worden dat er nog veel meer.
Het moet toch niet zo zijn dat je dagelijks moet gaan bellen hoe het staat en of je alsjeblieft na al die maanden je zadel eens terug kan krijgen. nee lijkt me niet. maar goed nieuwe klanten zijn schijnbaar belangrijker.

jullie mogen vinden wat jullie willen, maar de andere kant mag ook gemeld worden, wat een ander er mee doet moet ie zelf weten.

mait

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:51

ik ben inmiddels 5 week geleden met paard en zadel naar wijnjewoude gegaan om het zadel passend te laten aanmeten. inmiddels ben ik het dus al die tijd al kwijt. hij had gezegt dat het max. 3 weken zou duren en dat ik hem dan terug kon krijgen. dus wij na 2,5 week gebeld hoever hij met het zadel was,... oh ja, nog niet mee begonnen, zal er gelijk mee bezig! (daarachteraan kwam wel een hele 'aardige' opmerking van: "als ie klaar is bel ik je wel.." , erg knorrig)
dus een dikke week later weer gebeld (dit keer mijn moeder laten bellen want ik was een beetje uit het veld geslagen door de niet zo vriendelijke toon) dus hij het hele verhaal van van Triest verteld en dat er wat gebeurtenissen bij de familie hadden plaatsgevonden waardoor het werk even stil was komen te liggen etc.. ok heel begrijpelijk! nix op tegen!
hij zou die vrijdag en de daarop volgende maandag (afgelopen) met mijn zadel bezig gaan. hij heeft me wel gevraagd welke het ook al weer was maar toen we het zeiden wist ie het wel! Pling
als ik vrijdag nog niets gehoord heb bel ik er gewoon weer achteraan, want te horen aan de drukte die die heeft moet je hem wel een beetje blijven sturen. hij heeft het ook niet allemaal zo gewild!
wat trouwens wel opvallend was,: ik belde naar het nummer van van Triest en ik werd direct doorverbonden met Venema. ok totaal geen problemen mee, maar dan moet ie nu dus wel al het werk voor 2 zadelmakers doen! en van Triest is toch wel landelijk bekend volgens mij!
maargoed, erg vervelend want ik rij dus al die tijd al met het zadel van mijn vriendin, en die krijgt er geloof ik wel een beetje genoeg van Vork . het zou toch leuk zijn als we weer met zijn tweeen kunnen dressuren Tong uitsteken ipv 1 op het springzadel en 1 in het dresuurzadel.... ik hoop wel dat ik hem binnenkort terugkrijg, want ik rij ook nog wedstrijden

sorry voor het lange verhaal Bloos

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:04

kijk dat bedoel ik het hele van triest verhaal speelt al veeeel langer, van triest werkt zelf al zeker een paar maanden niet meer en dat wist hij best toen hij joun zadel aan nam, en wat dus het banketstaaf is mijn zadel is al een dikke 5 maand weg en toch nieuwen aannemen. dat vind ik dan dus gewoon niet kunnen.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:58

Ik ben 2 weken geleden er op een dinsdag geweest. Hij had toevallig iemand aan de lijn, diegene vroeg waarschijnlijk of Venema even langs kon komen om het zadel te bekijken. Toen zei Venema "Ik neem momenteel even geen werk meer aan, want ik heb bergen werk liggen" Hij heeft er dus wél van geleerd denk ik?!

Nu heb ik welgeteld 2 "slechte" ervaringen in dit topic gelezen. 1 is haar zadel kwijt (naja, dat weet je nooit zeker, ik meende dat diegene er heen zou gaan om te zoeken??) en 1 zegt dat hij haar zadels heeft verkloot (wát hij verkloot heeft??)

Nu zijn er 100den mensen die wél tevreden zijn over hem, maar dié hoor je niet! (2misty2 heeft dan wel gereageerd in dit topic)
Maar ik kan zo een paar mensen opnoemen (weliswaar van een ander forum) die wél tevreden zijn.

Verder vind ik het nog steeds raar dat hij niet reageerd op telefoontjes. Wat elke keer dat ik belde, nam hij op, óf hij belde binnen 10 minuten terug.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:07

Ik laat mijn zadel onderhouden door Feike en dat gaat helemaal OK dan! Ook mensen die ik doorverwijs zijn harststikke tevreden! Binnen een week heb je je zadel weer terug.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 07:44

Ik ben zelf erg blij met Harry van den Bosch uit nijeholtpade.. Die is ook erg goed!!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 17:49

Ik ben nav het gebeuren met dhr van triest overgestapt naar Tom vd Brink, ik ben zeer tevreden!
OK dan! Hij komt aan huis, meestal op korte termijn en ik kon mijn zadel afgelopen keer vrij vlot weer ophalen.

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:37

Volgens mij is de vraag van TS beantwoord.
Hierbij een slotje Lachen