Welk merk heeft grote full-dekjes?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Re: Welk merk heeft grote full-dekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 12:10

ik heb het puur over de dekjes
Als het een Mattes bontje is, dan kijk ik thuis even na hoe het daarmee zit. Heb hier een large bontje in de voorraad liggen en er komt waarschijnlijk maandag een large dekje van Mattes binnen, kan ik ze mooi op elkaar leggen en foto voor je maken

joketje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 21:19

@ foxy80: dat zou leuk zijn! Ik wist niet eens dat er van Mattes naast bontjes ook dekjes waren, ben niet echt thuis in dat merkengedoe, kijk daar eigenlijk nooit naar Nagelbijten / Gniffelen . Hoe zijn die mattesdekjes van prijs? Het bontje dat ik van Mattes heb vond ik redelijk duur maar is wel heel goede kwaliteit.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 23:01

een Mattes dekje heb je vanaf 27,95 euro
is kleurvast, krimpvrij, van een dunne en stevige stof. Ik ben er zelf 100% tevreden over, zijn zalig bij wassen en mijn merrie zweet erg, en met deze dekjes heb ik achteraf geen dweil in mijn handen

dus ja, ze zijn ook niet super goedkoop maar het is wel eersteklas kwaliteit en heerlijk combineerbaar met bontjes (anders heb je meteen zo' n dikke laag onder het zadel liggen)
Bovendien zijn die dekjes er in 17 kleuren, en kan je de kleur van de rand en eventuele sierkoordjes allemaal zelf kiezen. Kijk gerust eens in onze webshop:
www.hipponet.be

joketje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 20:26

Oké bedankt voor de tip!

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:42

Die van Harry's Horse! Ja