Urielle schreef:Lilian de Haas uit Wouwse Plantage.
Lilian de haas is geen Jack Meagher therapeut voor zover ik weet
Bedoel je niet Lilian Verpaalen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urielle schreef:Lilian de Haas uit Wouwse Plantage.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken!
). Zolang hij recht staat is er weinig aan de hand, zodra hij de wending ingaat drukt het zowel aan de schoft als tegen de ruggegraat. Geen wonder dus dat het arme dier moeite had met buigen nu!
Helemaal wiebelbenen en ik ging ontzettend naar voren zitten. Toen het zweetblad een stuk naar achteren en de beugelriemen op de achterste haak en toen kon ik er enigszins mee wegsturen. Nog wel even wennen natuurlijk maar ik ben ook zo gewend aan mijn Passiers. En Wrangler? Die had een paar rondjes gelopen en ineens begon hij te lopen zeg, er ging precies een lampje aan
Blijkbaar vond hij het wel fijn zitten hahaha.
het lijkt overtoom wel

Urielle schreef:Dit gecombineerd met sinds enkele weken hard afvallen ondanks meer voer, levensvreugde is weg, paard staat met glimmende vacht verder in optima forma op stal en DA vinden er niks aan maar hij lijkt bijna depressief voor mij, die gewend is aan een vrolijk, levenslustig jong dier. Hij heeft wel sinds kort enkele onderhuidse bultjes.
Iemand anders van Bokt heeft dit ook gehad (paard niet in vorm, taai in het lijf, bultjes) en dat was een paard die problemen had met paardenbrokken. Wij gaan vandaag dan ook voor een granenmix, kijken wat dit oplevert. Hij krijgt al een kuur Codichol om de lever te ondersteunen.
Bitch: vakantie heeft hij al gehad, ook teruggezet in de training, vaker naar buiten/springen/longeren maar allemaal geen resultaat. Hij gaat elke dag naar buiten en als hij het nodig vindt dat ik 's ochtend de hoela kom doen zou ik het nog doen ook.Ik weet dat hij zich niet fijn voelt en ik weet dat hj zijn best doet dat te vertellen maar ik heb geen idee wat er mis is. Konden ze maar praten....
unamie schreef:Arie nu al geweest dat is snelhet lijkt overtoom wel

Urielle schreef:Ik ga ook nog bloedonderzoek laten doen, want ik vind hem nog te mager blijven. Maar goed, ik ben ook nog steeds aan het zaniken over de hoeveelheid hooi.
(die welsh is trouwens prachtig en uber schattig
)