Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lovelucky schreef:Heb er ééntje gevonden (maat cob). Hetzelfde als die van sies, vind hem persoonlijk de mooiste(dankjewel sies :-P)
lovelucky schreef:Okey, dat is inderdaad een hele mooie! (ONWIJS mooi paardje ook trouwens!). Ik denk dat ik dat uiteindelijk toch de fijnste vind. Wel met helastiek maar zonder zo'n brede elastieken band
lovelucky schreef:Lijkt mij dat op het moment dat het borsttuig dan gaat werken (er komt kracht op) dat dat riempje dan op de schoft gaat drukken? (naja, zal wel niet zo zijn, anders werden die dingen vast niet zo gemaakt en gebruikt) Maar ik vind het iig mooier en beter zonder
rowo schreef:Nee dat doet ie niet hoor... dat valt echt reuze mee. Als dat echt zo was waren ze vast niet zo gemaakt. Als je daar echt bang voor bent, kun je altijd nog voor die andere gaan.
Sies schreef:lovelucky schreef:Okey, dat is inderdaad een hele mooie! (ONWIJS mooi paardje ook trouwens!). Ik denk dat ik dat uiteindelijk toch de fijnste vind. Wel met helastiek maar zonder zo'n brede elastieken band
![]()
![]()
Dank je
lovelucky schreef:@Scum, klopt idd. In die tweede zit ook elastiek, maar voor de omschrijving had ik het even zo neergezet.
Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor het springen, maar zal hem bij dressuur waarschijnlijk ook wel omlaten. Zo te lezen vinden de meesten die met elastiek het fijnst (?)
Zijn er toevallig nog mensen die er ééntje te koop hebben?