Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mizora schreef:Alles kan knellen, je bind het namelijk vast. Onderbandages bandageer je niet, die leg je.
Citaat:Bandages ondersteunen totaal niet. Daar moet je ze ook niet voor gebruiken
Ik gebruik ze omdat ze meer ademend zijn dan peesbeschemers en voor de dressuur is het handiger, bij bv. zijgangen.
Verder bieden ze een minimale bescherming en dat vind ik genoeg.
Bandages ondersteunen totaal niet. Daar moet je ze ook niet voor gebruiken
Ik gebruik ze omdat ze meer ademend zijn dan peesbeschemers en voor de dressuur is het handiger, bij bv. zijgangen.
lovelucky schreef:Ik kan ze toch ook GOED aanbrengen voor de sier???
Oké als dat de spoor is dan doe ik het op het moment iig goed.
Ik kan de foto zelf wel zien.
ComancheIII schreef:Skitter, dat ben ik niet met je eens, bandages zijn warmer dan peesbeschermers en houden de pezen dus ook warmer. Bandages bieden bij juist aanbrengen wel degelijk steun. Berscherming bieden ze idd maar minimaal daarvoor zijn peesbeschermers beter.
Na een peesblessure van mijn vorige paard moest ik juist bandageren voor de extra steun. Peesbeschermers geven deze niet. Ik heb toen ook leren bandageren van de D'arts.
ComancheIII schreef:Citaat:Bandages ondersteunen totaal niet. Daar moet je ze ook niet voor gebruiken
Bandages ondersteunen totaal niet. Daar moet je ze ook niet voor gebruiken
Skitter, dat ben ik niet met je eens, bandages zijn warmer dan peesbeschermers en houden de pezen dus ook warmer. Bandages bieden bij juist aanbrengen wel degelijk steun. Berscherming bieden ze idd maar minimaal daarvoor zijn peesbeschermers beter.
Na een peesblessure van mijn vorige paard moest ik juist bandageren voor de extra steun. Peesbeschermers geven deze niet. Ik heb toen ook leren bandageren van de D'arts.
rommulus schreef:Nathalie84
boven zitten ze qua hoogte goed (en zo te zien maar op 1 plek de slagen wat te stak dus redelijk goed verdeeld beter dan de gemiddelde bandage die je ziet)
onder zoals je zelf al zegt tever over de kogel (mischien toch peesjes of strijklappen ??? is makkelijker en beter gemaakt voor het doel warvoor je de bandages gebruikt
verder mis ik de o zo belangerijke onderlappen (of dat ze uit steken)