knight rider zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flaxy

Re: knight rider zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:04

wat is dat de: boom open gaat zetten en hoe herken ik dat?

De kussens zijn bij mij nog goed tot nu toe.

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 01:49

Zadel wordt hier intersief gebruikt, en alles is nog zoals het hoort (gelukkig Knipoog )

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:08

Mijn vriendin heeft voor haar pony en haar paard allebei een knightrider, allebei fijne zadels.. Ik heb op haar zadels gezeten, en op mijn eigen ainsley, en die is wel beter van kwaliteit, vind ik, maar haar zadels doen er zeker niet veel voor onder, en zitten hartstikke lekker

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:17

Ik heb ook een KR op mijn arabisch volbloed. Heb er ook eeuwen over gedaan om een goed passend zadel te kunnen kopen...Op mijn paard ligt het zadel goed,voor mij als ruiter is het een zacht zadel,maar mijn beenligging is door de dikke wrongen niet optimaal. Ook heb ik het zadel nu 3 jaar en driemaal heb ik hem op moeten laten vullen,dat betekent dus dat de vulling wel degelijk is gaan lopen. Maar voor de prijs van het zadel vind ik dat je een redelijk prettig zadel hebt voor een middenklasse zadel.

edit:spelfout
Laatst bijgewerkt door shavira op 02-12-07 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:23

Heb ook een KR gehad. Ik raad ze niemand aan. Je kunt ze ong. 3 a 4 keer in het jaar opvullen. Het is zeker geen zadel wat je dagelijks kunt gebruiken. Gewoon voor erbij dan kan het wel. Ik reed altijd met een prestige springzadel, maar als ik een keer een dressuur wedstrijd had legde ik de KR erop.

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:24

Ik heb ook een KR gehad.. in 1 woord.. vreselijk..... De boom is heeeel flexibel.. voor een paard met een erg hoge schoft (zoals de mijne heeft) is het echt niet aan te raden.. A;s je hem koopt past hij PERFECT... de boom zakt na n tijd rijden naar beneden en komt dan op de schoft.. resultaat: paard krijgt drukkingen.. en heeft heel veel pijn.. Heb geprobeerd op te vullen maar dat hielp ook niet.. Je blijft opvullen met dat zadel..

Heb nu een KN en ik ken mn paard niet meer terug.. veel relaxter geworden..

ben het eens met Liberto
Laatst bijgewerkt door xCarlyx op 02-12-07 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

mii_rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:26

ik heb er laats ook een gekocht mijn paard heeft hetzelfde hele hoge schoft en heel smal en het zadel ligt perfect helemaal geen problemen mee en het zit ook nog eens lekker,, duss een erg fijn zadel om mee te rijden.

danique

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:29

Als ik zo de berichten lees zou het wel eens zo kunnen zijn dat het pas na een aantal jaren opvalt dat de vullingen zo gaan lopen...In het begin zit en past het heerlijk op je paard.....

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:31

shavira schreef:
Als ik zo de berichten lees zou het wel eens zo kunnen zijn dat het pas na een aantal jaren opvalt dat de vullingen zo gaan lopen...In het begin zit en past het heerlijk op je paard.....

klopt!! bij mij begon sjannel na 3 kwart jaar te vervelen.. toen kreeg ze ineens wondjes op en naast de schoft.. dat werd steeds erger.. 3 keer laten opvullen maar niets hielp.. heb m meteen ingeruild (je krijgt er trouwens ook niets meer voor terug na 1 jaar..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:40

Helemaal met xCarlyx eens. In het begin liggen ze echt super. En na verloop van tijd begint al het gedoe. Je kunt beter een goed merkzadel kopen. Want al dat opvullen kost ook bakken vol met geld.