Persoonlijk zou ik voor een KenTaur gaan.
Die heb ik zelf ook en ik ben heel tevreden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Rinske schreef:Kentaur dressuurzadels hebben ook een diepe zit en kosten nieuw rond de 850 euro.
.
. 

King8 schreef:Kieffer lusitano heeft ook een hele diepe zit. Heb geen ervaringen met dit zadel maar het lijkt mij een hele diepe zit te hebben. Heb zelf een passier grand gilbert, sommige daarvan hebben ook wel een diepe zit maar deze zadels zijn vaak over de 1000 euro.
King8 schreef:Kieffer lusitano heeft ook een hele diepe zit. Heb geen ervaringen met dit zadel maar het lijkt mij een hele diepe zit te hebben. Heb zelf een passier grand gilbert, sommige daarvan hebben ook wel een diepe zit maar deze zadels zijn vaak over de 1000 euro.
ToLkiNAdo schreef:King8 schreef:Kieffer lusitano heeft ook een hele diepe zit. Heb geen ervaringen met dit zadel maar het lijkt mij een hele diepe zit te hebben. Heb zelf een passier grand gilbert, sommige daarvan hebben ook wel een diepe zit maar deze zadels zijn vaak over de 1000 euro.
Kieffer lusitano is een zetel van een zadel!! Koste wel 1500 euro en dit dan naargelang de boom je er laat insteken.
Phant0m schreef:hulsebos, echt super zadels. maar helaas boven je budget.
ik zou dan denk ik voor de euroriding diamant of een kentaur gaan.