Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
emmelien schreef:die custom zadels van trple horn zijn hartstikke duur hoor! Kijk maar op de duitse site, en niet eens met de hand genaait en ook een inskirt ring om de singel aan vast te maken, dat is een goedkope manier en je kan het niet aanpassen. en er staat ook niets bij van dat je ze4lf een tooling kan uitzoeken of bedenken, iets dat echt helemaal van jou is.
Ik ben naar de clinic geweest van Aafke van Midway usa saddlery, en het is heel moeilijk om een passend zadel te vinde. maar hun zadels zijn wel met de hand gemaakt en heel origineel. en goekoper!
Bij een nieuw zadel kan je nooit weten of het past met een spin je moet echt precies weten welke boom er gebruikt is. maar bij een tweedehands kan het wel dan heb je een beter idee.
Gisteren heb ik Aafke gezien op paard en passie en ik kan geen custom kopen, maar ze heeft me helemaal uitgelegt hoe ik een tweedehands moet zoeken en uitkiezen. en ik woon ook in groningen en ze wil ook wel even kijken als ik een zadel gevonden heb!
emmelien schreef:ja, maar die zadel van trplehorn zijn toch echt duurder als 3000 euro, en niet met de hand genaait en nhebben een inskirt rigging. Dat is lang niet zo goed als een extra rigging plate wat ze bij midway gebruiken.
En Aafke is een kunstenaar, die maakt echt veel bijzonderdere dingen.kijk maar op de website of als ze ergens staat. helaas kan ik zon zadel niet kopen, maar later wel want ik ben aan het sparen.
het zijn veel betere zadels.