Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
natas_joy schreef:heey allemaal
ik heb een vriendin die er wel goed verstand van heeft na laten kijken en een instructeur bij poelenburgh.
maar 1. mijn zadel ligt iets te diep naar achter maar ik kan er ook een onderlegger onder doen om hehem op te hogen hoorde ik ook ? maar 2. mijn pony heeft nooit last ervan gehad maar ik dacht zelf dat het miscchien lekkerder was maar dat is dus niet zo vanwege de pasvorm. En ik hoef geen bontje voor de sier dus dat is het niet.
bedankt alvast het wordt dus geen bontje
natas_joy schreef:Ik wil ook graag dan een ander zadel maar mijn ouders zijn het niet eens erover want die denken dat ze alleng al problemen had moete hebben en daT ALS IK DUS OVER EEN HALF JAAR OF JAAR PROBLEME HEB JA DAN IS HET PECH OFZO EN sorry voor caps- lock en als ik een ander zadle wil moet ik hem zelf betalen en daar heb ik niet het geld vooren ik wil echt mijn pony niet verknallen maar heb al veel ruzie's en discussies metr me ouders gehad maar hun hebben er geen verstand van maar denke dat het zadle wel goed ligt
en ze denken dat mensen hier op bokt niet veel verstand ervan hebben en ik moet er niks van aangaan