Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
BGGBWM schreef:Ze gaat een scriptie schrijven samen met andere mensen over de winst die er op objecten in de ruitersport wordt gemaakt. Als voorbeeld wil ze het goedkoopste zadel verkrijgbaar aankaarten.
nickyu schreef:echt er zijn nog steeds mensen die denken dat de marges groot zijn![]()
![]()
nickyu schreef:djoni huppa = zadelmarkt
BGGBWM schreef:Nee, dat gaat ze niet. Je kunt de wereld niet verbeteren Anoukie! Ze gaat een scriptie schrijven samen met andere mensen over de winst die er op objecten in de ruitersport wordt gemaakt. Als voorbeeld wil ze het goedkoopste zadel verkrijgbaar aankaarten. Daar gaat het om en als je hier alleen maar bent om frustraties te uiten, ben je aan het verkeerde adres.
Even voor de geintresseerden: ik heb op al mijn paarden het luxe model van Merano liggen (Zadelmarkt). Hier heeft een zadelmaker uit Hierden én een zadelmaker van Zadelmakerij Daaleman naar gekeken. Beide zeiden de kwaliteit bagger te vinden, maar de ligging prima (op mijn paarden tenminste). Ik denk dat als je gaat kijken hoe groot het probleem is van mensen die Kieffer (even een voorbeeld) stoer vinden en kunnen betalen en het op hun paard knallen met het idee dat duur goed is, terwijl het zadel totaal niet past, misschien nog wel groter is!
BGGBWM schreef:Tsa; ieder z'n mening...
BGGBWM schreef:Ja, Sence; Huppa verkoopt dezelfde 'merken' en fabrikaten als Zadelmarkt. Daarnaast hebben ze ook nog een eigen assortiment, maar de zadels komen wel degelijk overeen!
BGGBWM schreef:Ja; sorry Anoukie; maar kost me te veel energie.