Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Miska schreef:@ ikje...!
Ik weet idd niet waarom Aya met een slofteugel wil gaan rijden, dat is toch ook mijn vraag!! Omdat ik erg benieuwd ben of er wel goed over nagedacht is, om een slofteugel in te zetten. En zoals Bojangles zegt HET IS MIJN MENING!!!
Miska schreef:En in welke gevallen vind jij het een uitkomst dan? Als je paard het hoofd omhoog doet, niet aan de teugel wil lopen en geneigd is er vandoor te gaan?! Dan DENK ik dat je duidelijk een stukje communicatie mist met je paard! Hij doet dat namelijk niet zonder reden! En er zijn andere vriendelijkere manieren genoeg!
Miska schreef:Ik VIND het gewoon veel belangrijker dat je 1st ergens goed over nadenkt, wat je beweegredenen zijn waarom je iets wil inzetten. Voordat je je paard "mis"handelt.
Miska schreef:Dus voordat je iemand advies geeft over hoe je iets moet gebruiken vraag dan 1st wat de reden is waarom ze zoiets willen gebruiken! Om onnodige misverstanden te voorkomen!
areke schreef:Ik heb zondag voor het eerst 2 sprongetjes gemaakt met mn paard en ben er dus ook achter dat ze ontzettend heet wordt.
Dus als ik serieus ga spingen wordt het toch met een hulpmiddel.
ikje schreef:areke schreef:Ik heb zondag voor het eerst 2 sprongetjes gemaakt met mn paard en ben er dus ook achter dat ze ontzettend heet wordt.
Dus als ik serieus ga spingen wordt het toch met een hulpmiddel.
Kijk goed uit met het gebruik van de slof bij het springen!
Maak hem opzij vast of haal m er helemaal af, het gebeurt al snel dat een paard en met een voorbeen doorheen springt, en dan heb je een groot probleem.....

Citaat:stak ze haar hoofd in de lucht, drukte haar rug weg