Zadelboer schreef:ksb
het zadel met een cair vulling moet net als alle andere zadels 1 a 2 keer per jaar worden nagekeken
de ruiters die er zelf verstand van hebben kunnen dit zelf doen (nakijken) ,maar de meerderheid van de ruiters heeft geen ervaring en dan is het verstandig om er iemand naar te laten kijken die er wel verstand van heeft en het voor je kan aanpassen
nu komen er direct weer reacties natuurlijk dat wij alleen maar op geld uit zijn en daarom regelmatig langs willen komen.
niets is minder waar
een goed passend en onderhouden zadel zorgt ervoor dat de paarden een optimaal bewegingsvrijheid houden en voorkomt blessures
het is net als de tandarts ,je wilt eigelijk niet ,maar je gaat wel 2 keer per jaar en naderhand ben je blij dat je geweest bent
wel eens kiespijn gehad ?
oke dus ,voorkomen is beter dan genezen.
ik denk trouwens dat je bij aankoop van je zadel niet deze info hebt gehad ,de meeste verkopers weten niet eens wat er in het zadel zit en zijn er dan makkelijk van af.
De meeste he!
er zijn ook wel goede verkopers hoor
Bedankt voor je reactie!
Heb zelf hele goede ervaringen met het zadel, ook door der verstelbare boom bij de jonge paarden.
Zal binnenkort eens aan mijn trainster vragen hoe ze het zadel vind liggen, als zij er iets op aanmerkt zal ik er eens werk van maken, want heb hem in 2 jaar nog niet na laten kijken! Volgensmij ligt hij nog super, maar ik ben ook niet degene die er verstand van heeft!