Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Skitter schreef:Ben ik nu gek of heeft Anky deze niet uitgebracht? Metalab is toch gewoon een bestaand merk? Volgens mij heeft het weinig met Anky te maken, behalve dat ze zelf ook met deze beugels rijdt en ze aanraadt oid.
beantsje schreef:Zijn ze nu alleen maar boeiend omdat Anky haar naam eraan heeft verbonden? Er waren toch al verende beugels?
#Ymke# schreef:In de bit stond duidelijk een foto van deze beugels met Anky erop![]()
Oej, klinkt wel goed, je ervaring. Heb je ook ervaring met gewone beweegbare beugels rinske?
Barbara_m schreef:Het was meer cynisch bedoeld.
#Ymke# schreef:Oej, klinkt wel goed, je ervaring. Heb je ook ervaring met gewone beweegbare beugels rinske?
Skitter schreef:#Ymke# schreef:In de bit stond duidelijk een foto van deze beugels met Anky erop![]()
Oej, klinkt wel goed, je ervaring. Heb je ook ervaring met gewone beweegbare beugels rinske?
Maar Metalab doet dat toch vaker met een of andere ruiter op de verpakking. Net zoals die bitten van K & K. Die amerikaanse dressuuramazone stond ook op die verpakking maar zij had er verder niets mee te maken qua merk. 'T was nog gewoon een K&K bitje. Verder bedoel ik niets mee, maar ik vind het niet correct om ze 'Anky beugels' te noemenZij zal ze wel gebruiken, en zal wel op de verpakking willen staan maar meer heeft zij er volgens mij niet mee te maken.
beantsje schreef:Zijn ze nu alleen maar boeiend omdat Anky haar naam eraan heeft verbonden? Er waren toch al verende beugels?
#Ymke# schreef:Skitter schreef:
Maar Metalab doet dat toch vaker met een of andere ruiter op de verpakking. Net zoals die bitten van K & K. Die amerikaanse dressuuramazone stond ook op die verpakking maar zij had er verder niets mee te maken qua merk. 'T was nog gewoon een K&K bitje. Verder bedoel ik niets mee, maar ik vind het niet correct om ze 'Anky beugels' te noemenZij zal ze wel gebruiken, en zal wel op de verpakking willen staan maar meer heeft zij er volgens mij niet mee te maken.
Dat weet ik toch nietImo zijn het anky beugels omdat ermee geadverteerd werd