Ik zoek een merk dat GROOOTE dekjes heeft

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Re: Ik zoek een merk dat GROOOTE dekjes heeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:20

Als jullie in mijn profiel kijken zul je zien dat echt het gemiddelde dekje een zakdoek is op een Shire Haha! Dan helpt een iets groter dekje echt niks, het moet een behoorlijk groot dek zijn. Ergens op één van de foto's in m'n profiel zie je mijn paard lopen met een zwart dek van HH, dat was de grootste die ik vinden kon, qua ruglengte gaat het dan wel, maar je ziet er gewoon niks van terug.

Onze vereniging heeft nu shabrakken besteld bij Loesdau, volgende week zaterdag zullen we zien of die groot genoeg zijn Tong uitsteken

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:29

ben benieuw of die wel goed passen Lachen

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:33

Ik heb net gehoord van iemand die zo'n shabrak gepast heeft op een Shire en dit dekje was een stuk groter dan de standaard, dus goedgekeurd Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:35

Volgens mij zijn dr speciale Shire pads...die heb ik een keer gezien op internet, kwam ze toevallig tegen. Ik zal alleen niet meer weten waar Bloos

Volgens mij zijn de nep anky's en pk pads ook wat groter dan gewone Anky's

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 23:30

bij ons kan je alle producten van Mattes bestellen, op maat gemaakt
als je wil, geef je me de afmetingen van een goed passend dekje en dan vraag ik een aantal prijzen voor je op (gewoon dekje, dekje met deel bont, dekje volledig gevoerd met bont etc)
Op onze webshop www.hipponet.be kan je het hele gamma met standaardmaten zien, maar zoals gezegd: zowat alles kan ook op maat gemaakt worden
we rekenen trouwens maar de helft van de verzendkosten aan naar Duitsland

Sushii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:08

Tja ik ken het probleem, heb zelf een paard van 1.80 en kan vrijwel geen fatsoenlijk dekje kopen.
HH, BR Anky, andere pads, zijn echt veel te klein, Lamicell kan net. (maar voor het mooie ook te kort)
Ik vind de Scapa oude collectie qua maat wel goed, maarja!
Misschien idd iets laten maken of zelf proberen? Ik ben momenteel bezig met zelf een dekje maken... (laat wel weten al het gelukt is! hahaha)