Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sence schreef:Volgensmij dat van die lusjes, hebben wel meer shabrakjes van HH. Ook die pads, die hebben veelste korte lusjes.
Lous schreef:Sence schreef:Volgensmij dat van die lusjes, hebben wel meer shabrakjes van HH. Ook die pads, die hebben veelste korte lusjes.
Die lusjes zijn niet te kort, die zijn voor aan de ringetjes aan de voorkant van het zadel
Blingh schreef:
Vind het een fijn dekje!
xkusssx schreef:ik heb een paard met een ontzettend hoge schoft met een wat
doorgezakte rug en ben dus bang dat deze voor mij echt niet
in de weg gelegd zijn. Heb meestal Br event die zijn gewoon
lekker soepel deze lijken met niet echt " mee te vormen" met het
paard. of valt dat mee? misschien moet ik hem eerst in het echt
even voelen..
Jimster schreef:xkusssx schreef:ik heb een paard met een ontzettend hoge schoft met een wat
doorgezakte rug en ben dus bang dat deze voor mij echt niet
in de weg gelegd zijn. Heb meestal Br event die zijn gewoon
lekker soepel deze lijken met niet echt " mee te vormen" met het
paard. of valt dat mee? misschien moet ik hem eerst in het echt
even voelen..
Mijn paard heeft ook een hoge schoft en het dekje paste goed, wat dat betreft kan ik je het dekje wel aanraden. Alleen hij paste niet onder mijn zadel.
Denise_Perla schreef:Ik heb er € 29,95 voor betaald maar bij ooteman kosten ze € 25,95
McFleurie schreef:Ben ik dan de enige die ze eigenlijk totaal niet mooi vind?
Jimster schreef:Lous schreef:Die lusjes zijn niet te kort, die zijn voor aan de ringetjes aan de voorkant van het zadel
Ja dat is logisch! Maar daar zijn ze zelfs te kort voor! Ze zitten te laag aan het dekje bevestigd. Harry's Horse heeft daar niet echt goed over nagedacht! Ze hadden ze of langer moeten maken of hoger moeten bevestigen. Maar misschien past het bij sommige zadels wel.