Passier Gemini, ervaringen?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Passier Gemini, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:18

die van fieke is een IR

fieke1009

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:29

mijne is idd een IR, als voorbeeld voor een neusriem die ook breed is.
@ymke: ik weet niet hoe groot het hoofd van jou paard is, maar als hij bijvoorbeeld een full nodig heeft maar de cob neusriem zou passen zou je dat kunnen overwegen. Waar ik hem wilde kopen mocht ik de cobneusriem in het full hoofdstel hangen, maar het paste bij mijn paard jammer genoeg niet.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 18:22

Ellis: hij is er ook in het bruin ja, vandaar!!!

Ik vind de eerste foto's niet mooi, op de foto's van vonneke vind ik hem wel weer mooi Haha!

Mijn paard heeft geen lang hoofd, maar wel een brede kop, wat betreft lengte past ie wel in een cob, maar ik weet niet hoe het zit bij de neus en de kaak enzo.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:43

fieke1009 schreef:
@nd423: het is juist andersom. De cob maat heeft bredere neusriemen dan de full maat. Waarom weet ik ook niet, maar toen ik ervoor naar de fabriek belde vertelden ze me dat ze vroeger allemaal even breed waren maar dat dat nu niet meer zo is en dat idd de cob maat breder is dan de full maat (vond het ook onlogisch)

Ik had een cobmaat en deze was toch echt erg smal, zie foto op de vorige pagina.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:12

Ik had ook een van de eerste hoofdstellen, besteld bij Piaffe toen ze net uit waren.
Mijn neusriem was zeker een bredere...
Hoe breed precies weet ik niet...

fieke1009

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 10:10

Misschien is het dan nu zo dat ze allemaal smal zijn Verdrietig . En dat ze bij ons in de ruitershop alleen nog ouder modellen cob hadden en nieuwe full. Het komt er denk ik ook neer , dat ze ooit mooi breed waren en nu niet meer Vork