Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Hester schreef:Ik vind 't nogal verontrustend dat je enkel zolang dik blijft, de zwelling moet toch allang weg zijn, ook / juist met belasting (afhankelijk van de aard van de blessure). Weet je waarom je enkel zo dik is geworden?
[edit] Op marktplaats staan wat goedkopere versies, wellicht minder kwaliteit, maar vast wel hetzelfde effect...
nina88 schreef:Nee dat is juist het vreemde. Ik heb geen idee hoe het komt. Ik ben er niet doorheen gegaan etc. Hij was ineens dik en als ik er zachtjes met mijn hand overheen ga, voelt het net alsof je hard op een blauwe plek drukt. Mijn hele onderbeen is overigens gevoelig, aan alle kanten.
Ik vind het echt heel vreemd.
Waratje schreef:Enne, goedkopere versies hebben meestal een reden dat ze goedkoop zijn..... Sprenger is goed, EZ-rides zijn goed, Flexrides zijn goed. GPG ken ik niet van dichtbij maar zijn geloof ik ook wel degelijk.
Hester schreef:Waratje schreef:Enne, goedkopere versies hebben meestal een reden dat ze goedkoop zijn..... Sprenger is goed, EZ-rides zijn goed, Flexrides zijn goed. GPG ken ik niet van dichtbij maar zijn geloof ik ook wel degelijk.
Natuurlijk zul je op de goedkopere versies geen garantie krijgen, en allicht zijn ze niet van RVS. Maar ik zie weinig mensen rijden met duurdere beugels, het simpele ijzeren geval waar een rubber blokje inkan voldoet in veel gevallen prima. Vergeet niet dat de prijs is "wat de gek ervoor geeft", en dat "de gek" nou eenmaal meer betaald voor een merknaam.
dena_mii schreef:Ik heb zeg maar dezelfde als hierboven alleen dan van het merk intec. Zijn erg fijn, ook gewoon goede kwaliteit. Alleen geen zwart rubber maar grijs. Deze zijn ook veel goedkoper.