Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nouvel schreef:germie schreef:Volgens mij was Harnassmaker positief over Zaldi.
maar ook hij beaamt het verhaal van de scheve bomen...
het zijn super zadels, als de boom maar goed is!
Nimmedor schreef:Ik heb een hele fijne zaldi, zie onderschrift, en daar rijd ik heel veel paarden per dag mee
Elessar schreef:Zaldi hard? Ik vind Zaldi absoluut niet hard. Stübben, dat is hard.
Nimmedor op Bokt heeft ook een Zaldi. Je kan eventueel contact met haar opnemen dmv een pb.
Ilzas schreef:Als je er nog eens af wilt via Marktplaats loopt dat dus ook niet lekker en als je een Kieffer of een Stubben wilt verkopen, ben je hem zo kwijt. Ik zou het niet weer doen.
germie schreef:De mijne is 2 jaar oud, amper gebruikt, boommaat 32 en mijn paard heeft 31 nodig. Ik vraag er 600 voor, nieuwprijs ligt tegenwoordig tussen de 900 en 1000 euro.
Rianneke schreef:Ilzas schreef:Als je er nog eens af wilt via Marktplaats loopt dat dus ook niet lekker en als je een Kieffer of een Stubben wilt verkopen, ben je hem zo kwijt. Ik zou het niet weer doen.
ligt ook aan de prijs he!
stubben of kieffertjes zijn 2de hands nog erg prijzig in vergelijking met de nieuwprijs vind ik! mijn zaldi heb ik per ongeluk op de kop getikt bij iemand die het zadel had liggen maar niet eens wist welk merk het was
jus schreef:Ligt gewoon ook aan het model zadel.
Veel mensen hier hebben zaldi en zijn tevreden.
Kan geen mening geven over springzadels want ik spring niet maar de dressuurzadels zitten wel lekker ( de nieuwe modellen )
Dat er in Spanje geen andere zadels zijn als zaldi is niet waar , er zijn zoveel fabrieken en er worden gewoon zadels geimporteerd uit alle landen net zoals in NL wel is het zo dat er niemand komt om zadels te passen zoals in NL (tenminste bij mij in de buurt.)
ChristinaW schreef:nog niets van bij dei van ons.