transportbeschermers

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

debsterr

Re: transportbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:40

ik heb gewoon een of ander goedkoop merk maar die zijn niet voor gevormd laat maar zeggen die van eskadron zie je al de vorm erin ik heb gewoon van die 'lamme' dingen.. maar ook veel bescherming en zijn ook gewatteerd. en daaronder doe ik dan zijn bandages dan hoef ik dat niet meer op de wedstrijd te doen ... harstikke handig Haha!

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:31

Ik heb ze laatst bij de Lidl gehaald voor 20 euro.
Ze zijn voldoende gewatteerd en ze zijn stevig, aan de buitenkant is de stof ook stevig.
Heb nog wel lichtelijk ruzie met de klittenbandjes, er zitten er redelijk veel aan, maar dat hebben er heel veel Tong uitsteken .

Ik vind ze er erg fijn Lachen

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:50

Ik heb hoge transportbeschermers van HH. Ze hebben zowel voor als achter maar 3 brede klittenbandstroken, maar dat vind ik juist handig. Als ik gehaast ben op wedstrijd, hoef ik geen 12 klittenbandjes los te peuteren, die elke keer weer toegaan terwijl ik 3 hoger of lager bezig ben Nagelbijten / Gniffelen
Ze zijn goed dik, sluiten erg goed aan, en hebben onderaan zo'n extra versteviging.
Ze kostten ook niet veel, denk rond de 40 à 50 euro.

Saskia71

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:04

Ik heb de lage transportbeschermers (gekregen!). Hoge beschermers vind ik niet nodig, Tiemen staat behoorlijk rustig en het is voor een paard zoooo moeilijk daarmee te lopen. Met lage kan dat prima en is meer dan voldoende bescherming voor ons!