Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
steinstein schreef:#Ymke# schreef:Nee dat niet, denk je dat zij iets kunnen??
Ze verlenen toch service.
Ze zijn toch bij jou geweest om te passen. Nu blijkt het zadel wat je gepast hebt niet te passen op je paard en jij zit niet lekker.
Ik zou ze echt even bellen.
#Ymke# schreef:Nee, althans, ben bang van niet. Omdat het zadel speciaal besteld is voor mij, en zij weinig bruine zadels verkopen normaal en bang zijn dat ze ermee blijven zitten.
#Ymke# schreef:Nee, ik heb het zadel besteld in belgie, niet bij drunens ruiterhuis. Er maakte iemand een slimme opmerking over de 18 inch, weet iemand hoe ik kan opmeten hoeveel inch het zitvlak is???
harnessmaker schreef:Je zadel dient ten eerste te passen. Maar al te vaak blijkt de Euroriding voor de ruiter prima te zijn voor het paard maar beduidend minder voor het paard.
Flair inbouwen in Euroriding doet Arie geloof ik niet, ikzelf in ieder geval niet. Heeft te maken met de vorm van de boom.
Zadelboer schreef:harnessmaker schreef:Je zadel dient ten eerste te passen. Maar al te vaak blijkt de Euroriding voor de ruiter prima te zijn voor het paard maar beduidend minder voor het paard.
Flair inbouwen in Euroriding doet Arie geloof ik niet, ikzelf in ieder geval niet. Heeft te maken met de vorm van de boom.
Arie zet wel flair in een euroriding zadel ,zoals in alle andere zadels ,maar het zadel moet wel passend zijn.
dat is de reden waarom ik eerst kom kijken of het zadel geschikt is voor ombouw.
je hebt wel degelijk gelijk dat deze zadels vaak een probleem hebben door de stijle boom en de grote druk die voor bij de schouders ontstaat maar er zijn ook zeker zadels die wel passen en daardoor geschikt zijn voor ombouw
unamie schreef:of weer een investering:
KN's symfonie voldoet zo te horen aan jou eisen
en is er ook in het (mooi) bruin en met een wijde kamer (boomaat 34)
Laat daar dan flair in zetten en voila je kan weer rijden
Of koop een bruin WOW zadel
weet bijna zeker dat je dan van je probleem af bent![]()
succes