Verschil Rhino, Rambo, Amigo en Bucas dekens?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

swatch

Re: Verschil Rhino, Rambo, Amigo en Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:13

hoi esther, als de bucasdekens goed passen dan zou ik voor de bucas sunshower gaan. Heb ik zelf ook en bevalt goed. Rambo heeft bij de schouder voor mijn paard te weining bewegingsvrijheid. alleen de andere paarden moesten even wennen aan de kleur. ze keken of ze een spook zagen, zo wit in een keer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:54

HAR --> SV.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:00

Ik heb 2 rhino dekens, beide met halve hals, waterdicht in bruin geruit. De ene is ongevoerd en de andere is 200 grams gevoerd. Ik vind het echt superfijne deken! Mijn paarden hebben ze nu 2 seizoenen opgehad en er is niks kapot, zijn hele stevige dekens.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:16

Ik heb rambo's en ik zweer erbij Bloos
Bucas vind ik pasvorm echt ruk en hierdoor heb ik ook sneller dat deken kapot gaat, moet hem elk jaar wel keer laten maken.

Mijn winterdeken van rambo gaat al 9 jaar mee en is nog waterdicht en heel. Heb inmiddels wel een nieuwe, maar ik wil geen ander merk meer

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:43

De rhino deken was de eerste deken die goed bleef liggen op mijn paard. Bucas daarintegen zorgde ervoor dat mijn paard een wond kreeg van de voorsluiting. Dat wil niet zeggen dat het een slechte deken is, maar de pasvorm verschilt nogal van de horseware en bucas dekens.

Je moet goed passen.

overigens, de horseware dekens hebben geen bilkoorden, maar hij ligt nooit scheef dus ze zijn ook niet echt nodig.

Limpia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 23:33

De Turnout Lite van Dominick kan in de zomer inderdaad wat te warm zijn als de zon erop staat. Op zich heeft dat niets te maken met de dikte van de deken, maar meer met de stof. De Sport Lite is ongeveer even dik, maar ademt veel meer. Deze deken kan je in principe in de zomer opleggen zonder dat ze er onder gaan zweten en hij kan ook best een bui verdragen.
PS: Degene die deze maand bij ons een Dominick winterdeken bestellen krijgen een vrijkaartje voor Horse Event.