mij maakt het merk ook niet zoveel uit alleen wel bij zadels, dan heb ik altijd prestige maar voor de rest als ik een leuke jas zie hoeft het niet van Pikeur ofzo te zijn, als het maar leuk is en lekker zit
Ik ben wel blij met HH. Betaalbaar en wordt steeds mooier. Dus ik hou het daar bij (dan heb ik het over setjes, dekje bandages enzo) Ik vind anky, scapa enzo ook prachtig maar je krijgt voor minder ook super mooie. De kwaliteit zal iets beter zijn.
Ja. Voor alles een merk: Rijbroeken zijn van het merk eurostar Karin, hoofdstellen van Leopard, kieffer en Stubben, Halsters van Imperial, singels van IR of HH of leder, Zadels van Daarleman, Stubben en kieffer, cap van kavalkade, schoenen en chaps regtiligne of rex of ariat en ga zo maar door. Dus wel merk maar ligt er maar net aan waarvoor het bestemd is, welke kleur en prijs.
ik heb vanalles,PK,Anky,Eskadron,Dobert,Kieffer,Oster,enz. als ik iets mooi vind,koop ik het gewoon,en dan maakt het merk me weinig uit,als ik daar gewoon goede ervaringen mee heb. merkloze spullen heb ik ook overigens.
Voor dekjes ga ik alleen maar voor Anky, Eurostar en Scapa... Voor hoofdstellen zweer ik bij Passier en Döbert. Voor zadels Euroriding en Passier en voor rijkleding Eurostar/Anky.