Morgen komt ooteman langs voor een dressuur zadel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Morgen komt ooteman langs voor een dressuur zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:24

Een kieffer passend op een arabier... de wonderen zijn de wereld nog niet uit Haha!

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 17:42

Bitch schreef:
Een kieffer passend op een arabier... de wonderen zijn de wereld nog niet uit Haha!

Beetje een off topic bericht, maaaar goed.. Ja hij ligt passend op mijn arabier, hij heeft heb bij gesteld en ligt goed.. Mijn rossner ligt overigens ook goed op mijn arabier.. dus Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:52

Hoezo offtopic? Het gaat toch over de zadelpassen?
Ik vind het hoogstens verwondelijk, aangezien mijn ervaringen met Kieffer niet echt richting arabieren gaan..

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:57

Ach gut Fijn dat je zo blij bent met je zadel. Ik heb een ainsley vanguard op een arabiertje liggen. Ik dacht van te voren dat ik de zweetbladen drie keer om zijn middel moest gaan binden, maar na 4 maanden moet ik toegeven dat dat helemaal niet hoeft en het zadel tegen alle verwachtingen toch goed ligt. De wonderen zijn de wereld inderdaad nog niet uit Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:17

Ainsley zou ik ook aanraden bij een Arabier.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:24

tis niet de eerste keer hoor, kieffer op arab
vriendin van me heeft een arab merrie, het enige wat daar goed op lag was een kieffer(erg jammer, want ik heb het beestje een jaar gereden , en ik vind kieffer echt onwijs kleuteh zitten)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:56

*schopt topic omhoog*

Jeetje zeg...ik heb vandaag Ooteman laten komen. Ik heb een paard van inmiddels 17 met, naar nu blijkt, een zeer moeilijke rug. Eigenlijk wist ik het wel een beetje maar wist niet dat het zo lastig werd een passend zadel te vinden.

Uiteindelijk ben ik nu zo n 500 euro duurder uit dan ik in gedachten had, ik ga namelijk een zadel op maat laten maken.

Ik heb vandaag vele zadels op mijn paard zijn rug gehad en er op vele gezeten maar geen enkele lag direct, of na wat aanpassing, echt goed. Ik kon het duidelijk zien ook hoor.

Ik vond de oude heer Ooteman toch wel erg vriendelijk voor zo n boer en hij nam uitgebreid de tijd om uit te leggen hoe alles in zijn werk zal gaan.
Omdat ik op zoek ben naar wat ervaringen van mensen die ook een zadel op maat hebben laten maken (anders dan bij Daaleman, Fryso en Hulsebos) ging ik even met de zoekfunctie aan de slag en kwam dit topic tegen.

Ik vraag me af: ben jij nog steeds zou blij met je zadel? Ligt het nog steeds goed op je paard zijn rug?

Ik heb het zadel dat jij nu hebt trouwens ook geprobeerd vandaag, maar helaas lag ook díe niet goed op zijn rug!

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:13

@ Randy01

Ik nog steeds blij met mijn zadel, zover ik weet ligt hij gewoon goed. En beleef er veel plezier mee. Het is maar net welk zadel op je paard past, en jij ook lekker vind zitten.
Ik vond ooteman een vriendelijke man, hij gaf mij er nog een gratis ankypad bij ook.Lachen (haha dat is bijzaak).

Maar misschien niet verkeerd om even verder te kijken. Lachen

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:15

Bitch schreef:
Hoezo offtopic? Het gaat toch over de zadelpassen?
Ik vind het hoogstens verwondelijk, aangezien mijn ervaringen met Kieffer niet echt richting arabieren gaan..

Het gaat over Ooteman zijn zadelpasservice. Knipoog Maar dan is het toch een wonder, want mijn kieffer ligt wel degelijk op een arabier Lachen. Zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Vind het een erg fijn zadel, het is trouwens ook maar net welke kieffer je neemt, ik ken ook kieffer waar je liever niet op wilt zitten.

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:20

Zeker niet op de GENF dat zijn verschrikkelijke krengen Tong uitsteken