Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonique schreef:Ik heb een KN Allegreto, dit is de voorganger van de Tango en er zijn er maar een paar gemaakt. Ik heb dit zadel nu 4 jaar en ik zweer erbij.
Het is een dressuurzadel met een hoge lepel, gedwongen zit, dikke wrongen en, vind ik, een heerlijke zachte zitting. Ik kan er uren opzitten. Ik doe er alles mee, uiteraard dressuren, maar ook springen en buitenrijden.
Ik had ook een veelzijdigheidszadel (een JC) maar ik vind het een K.. zadel. Daarom gebruik ik altijd m'n KN heb en uiteindelijk dat andere zadel verkocht.
XchantjuhX schreef:Bonique schreef:Ik heb een KN Allegreto, dit is de voorganger van de Tango en er zijn er maar een paar gemaakt. Ik heb dit zadel nu 4 jaar en ik zweer erbij.
Het is een dressuurzadel met een hoge lepel, gedwongen zit, dikke wrongen en, vind ik, een heerlijke zachte zitting. Ik kan er uren opzitten. Ik doe er alles mee, uiteraard dressuren, maar ook springen en buitenrijden.
Ik had ook een veelzijdigheidszadel (een JC) maar ik vind het een K.. zadel. Daarom gebruik ik altijd m'n KN heb en uiteindelijk dat andere zadel verkocht.
IdemDe allegro is echt een heerlijk zadel, begrijt eigenlijk niet zo goed waarom ze deze niet meer maken
Niezzz schreef:Een paard wat ik soms rijd heeft ook een KN, ik vind de zit te vlak voor een dressuurzadel maar verder zit die wel lekker.
Volgens mij is het het type Symfonie.