Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Skipper schreef:En als je mager ben voel je zo'n kuiltje misschien ook eerder dan wanneer er wat vlees opzit
 Dus daar ligt het ook niet aan.
 Dus daar ligt het ook niet aan. 

Vonnie84 schreef:@Germie: Unamie kennende verward ze het niet. Ik denk dat ze de cair eruit heeft laten halen en er flair in heeft laten zetten.

germie schreef:Ik zou dat flair ook graag eens proberen. Maar niemand in de buurt die zo'n zadel heeft.

...
... 

unamie schreef:Ik zou ook best eens op een WOW zadel willen zitten
Kunnen we geen Flair meeting houden

Bitch schreef:Patrick heeft binnenkort een testzadel.....

, maar de meeste kennen de WOW niet, dus ik vermoed dat er heel veel billen in zetelen die het ook ' even willen proberen' . Je hebt tegenwoordig ook een ' goedkopere'  uitvoering van de WOW, deze is wolgevuld en met een suede zitvlak, zo rond de 1600 euro. Kan je altijd nog flair in laten bouwen.
  , maar de meeste kennen de WOW niet, dus ik vermoed dat er heel veel billen in zetelen die het ook ' even willen proberen' . Je hebt tegenwoordig ook een ' goedkopere'  uitvoering van de WOW, deze is wolgevuld en met een suede zitvlak, zo rond de 1600 euro. Kan je altijd nog flair in laten bouwen.                                                         

Venetia schreef:Nadeel van de korrector vind ik dat je hem moeilijk van het zadel af kan krijgen, en nog moeilijker er weer op.

Skipper schreef:Unamie, je mag wel komen testen, mag jij op mijn paard erna oefenen met Jack Meagher therapieLief he