Slofteugel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zammie

Re: Slofteugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:31

Solide schreef:
Mijn mening is dat je best altijd een slofteugel om mag hangen, maar wel dat je hem gebruikt daar waar deze voor bedoeld is. Dus dan zou die bijna constant los moeten hangen en moet het paard de aanleuning vinden op de normale teugels en niet op de slofteugel.

Waarom doe je er dan een slofteugel aan?

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:09

Slofteugel is oke, mits goede redenen en goed afgesteld. Mensen hebben de neiging te snel naar hulpmiddelen te grijpen, zonder eerst alle andere dingen geprobeerd te hebben.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:12

Tanja schreef:
Ik raad je aan om even de zoekmachine te gebruiken, bijv.: search.php?keywords=slofteugel&terms=all&author=&fid%5B%5D=104&fid%5B%5D=117&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=200&&t=0&submit=Zoeken
En kijk eens op de Wiki http://www.bokt.nl/wiki/Hulpteugel daar staat ook een heleboel over hulpteugels, de discussie over het wel of niet gebruiken van de slof is nu al zo ontzettend vaak gevoerd.....

Ik quote mijzelf even want het was de bedoeling dat ik dit topic op slot zou zetten. Was alleen het slotje een tikkie vergeten Bloos
Bij deze alsnog een slotje, graag even de zoekmachine gebruiken en kijk eens bij rijtechnisch (daar horen dit soort topics eigenlijk ook) daar vind je genoeg over dit onderwerp.