3-in-1 bescherming

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Re: 3-in-1 bescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:51

Heb ze vierkant van Indra, maar vind dat het klitteband veel te lijden heeft en met warmer weer worden de benen bloedheet.
Dan heb ik nog een setje van Eskadron, die vind ik minder mooi aansluiten om het been, maar goed dit kan per paard natuurlijk verschillen en dan heb ik ook nog een set van Kalvalkade, die zijn echt super, klitteband vind ik vele malen beter dan van Indra.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:52

http://www.equifrei.com/protec_verudus_doma.jpg

Deze heb ik, ze zijn super fijn, zakken onder geen beding af. Slecht weer het maakt niet uit. Ik heb ze al meer als een jaar een ook de pasvorm vervormd/verandert niet, iets wat je bij vele andere merken wel ziet gebeuren.

Een tijd geleden was ik mijn paard aan het longeren en ze deed nogal lomp waardoor ze met haar ene achterbeen tussen het hek door schoot, haar been zat dus over het hek heen, en ook dat ging behoorlijk lomp. Het hout was kapot, helemaal door de midden, en de beenbescherming was níet afgezakt. Mijn paard had dus ook geen schram.

Tóp dingen! ik wil ze nooit meer kwijt, het kost wat, maar dan heb je ook wat. en ze gaan lang mee. ook zoals hier boven gezegt word dat als ze vies worden het klitteband niet goed zijn werk meer doet is niet het geval bij de piaffe veredus.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:55

Ik heb ze van Eskadron by LB.. Achter als bescherming bij SGW wedstrijden, zakken niet af, nemen geen water op, superfijne beschermers! Heb al heel wat merken gezien die afzakken Maar die van eskadron zijn echt heel fijn Lachen Ik heb overigens geen problemen met warme benen/pezen als ik klaar ben met de training.. Maargoed, misschien komt dit omdat ik er alleen mee cross en dus ook door de waterbak heen ga enz.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:59

die HH die afgeraden word hier, zijn dat die met memory foam erin of anderen ? deze had ik eigenlijk wel op mijn verlanglijstje staan namelijk Knipoog

KirstenUna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:58

Verschilt vast per paard, maar ik heb keer van BR schuurplekken gekregen.
Die van Eskadron zijn duur maar in mijn mening wel erg goed!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:00

Ik heb zelf de kappen van BR.. En ben zeer tevreden over de kwaliteit..
De kappen slijten niet snel.. Als er veel modder in komt zakken ze ook niet af..
Dus zijn echt ideaal..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:30

DresslOver schreef:
http://www.equifrei.com/protec_verudus_doma.jpg

Deze heb ik, ze zijn super fijn, zakken onder geen beding af. Slecht weer het maakt niet uit. Ik heb ze al meer als een jaar een ook de pasvorm vervormd/verandert niet, iets wat je bij vele andere merken wel ziet gebeuren.

Een tijd geleden was ik mijn paard aan het longeren en ze deed nogal lomp waardoor ze met haar ene achterbeen tussen het hek door schoot, haar been zat dus over het hek heen, en ook dat ging behoorlijk lomp. Het hout was kapot, helemaal door de midden, en de beenbescherming was níet afgezakt. Mijn paard had dus ook geen schram.

Tóp dingen! ik wil ze nooit meer kwijt, het kost wat, maar dan heb je ook wat. en ze gaan lang mee. ook zoals hier boven gezegt word dat als ze vies worden het klitteband niet goed zijn werk meer doet is niet het geval bij de piaffe veredus.

Deze heb ik dus ook en ben er ook enorm tevreden over. Alleen mijn lompe paardje heeft binnen een half jaar de zijkant van 1 gesloopt, maar die tikt abnormaal veel aan Lachen (volgens de DA dan)

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 20:40

Ik heb de 3-in-1 beschermers van Kavalkade (alleen voor). Ben er heel tevreden over. Super klitteband en ze sluiten perfect aan bij mijn pony. De benen worden niet zo erg warm eronder en ze blijven goed zitten.

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 10:14

Heeft er iemand ervaring met die van Norton, air protec ofzo iets?
Die stonden bij mij op de verlanglijst. Ja
Ik wil iig een beenbeschermer die niet afzakt, goede kwaliteit en niet al te warme benen na de training (reden dat ik van bandages afstap.)