Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
2misty2 schreef:Ben benieuwd wat voor een aanpassingen er gaan komen.
Klompie schreef:Corrie Stoker van Stoker zadelmakerij uit Dronten.
Echt een toppertje.
Dees schreef:2misty2 schreef:Ben benieuwd wat voor een aanpassingen er gaan komen.
Venema is een eerlijke vent - als jouw zadel geen aanpassing nodig heeft, zal hij het je absoluut niet aansmeren. Dikke kans dat hij wel vind dat het opnieuw opgevuld moet worden, want hij is niet gauw tevreden met de vulling van een zadel, maar daar wordt je alleen maar beter van. De prijs zal je meevallen
(de tijd dat je je zadel kwijt bent trouwens niet... hij heeft het écht druk...)
Jellie schreef:drunens ruiterhuis
Emaartje schreef:daar ben ik dusop daar heb ik ene tweedehands zadel gekocht en niet goed opgevuld zat allemaal paardehaar in bne er erg vna geschrokken moet ik zeggen
Jellie schreef:Emaartje schreef:daar ben ik dusop daar heb ik ene tweedehands zadel gekocht en niet goed opgevuld zat allemaal paardehaar in bne er erg vna geschrokken moet ik zeggen
Ben je er mee terug gegaan? Hadden zij t voor je opgevuld? Had je t dan geopend dat je zag dat er paardenhaar in zat?
Wat gaan ze er nu aan doen? Krijg je je geld toch wel terug mag ik hopen?
Dees schreef:2misty2 schreef:Venema(Werkt samen met van triest momenteel)
Die komt maandag voor het eerst.Verder heb ik geen ervaringen met zadelmakers,moest voor het eerst een eigen zadel aanschaffen dus ben erg benieuwd en nieuwsgierig!
Venema mag mijn zadels ook verbouwen
Hij is goed in wat hij doet, dat is het belangrijkste.
O, en een vraag stellen is als een kwartje erin gooien: Venema mag graag babbelen![]()
Dus houdt hem niet te lang op - hij moet als de gesmeerde bliksem weer terug naar Wijnjewoude om mijn Passier te verbreden
Paan schreef:John Kool. Hij komt uit omgeving kootwijkerbroek. Het duurt soms iets langer, maar het is dan vaak ook gelijk goed.