Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
foxy80 schreef:dat is dus een pijpkous met bont en stevige stoffen buitenkant
geeft steun, echt heel chique uitstraling (bont is echt superzacht)
lijkt qua systeem heel erg veel op de pijpkous van indra maar is minder stug dan dat neopreen
foxy80 schreef:bij zadeldekjes - algemene info kan je trouwens alle kleuren zien
miep1979 schreef:Meld zich hier ook even, zoekt ook iets van 3 in 1 in offwhite voor op de wedstrijden.
miep1979 schreef:Die Indra dingen zijn totaal niet passend wat kleur betreft.
Denk dat we allemaal ANKY een mail moeten sturen, per slot van rekening heeft zj offwhite op de markt gebracht, dus nu moet ze maar zorgen dat ons wedstrijdsetje compleet wordt
vossie schreef:foxy80 schreef:dat is dus een pijpkous met bont en stevige stoffen buitenkant
geeft steun, echt heel chique uitstraling (bont is echt superzacht)
lijkt qua systeem heel erg veel op de pijpkous van indra maar is minder stug dan dat neopreen
Haha, ik had hem idd van jullie site. Wil nu echt wat gaan bestellen en twijfel tussen deze en die Indra... Indra lijkt me steviger maar de kleur weet ik echt niet, de een zegt wit is zo goed als champagne en de anders zegt je moet beige nemen, ik weet het ook niet meer nu? Ik zag dat ik de Mattes dingen bij jullie echt in een champagne kleur kan bestellen, dus denk er nu over dat te doen. Verder wordt het toch niks, in Verden zijn ze ook niet en die kavalkade dingen van de paardendrogist en in Duitsland die zijn veel te donker..... Heb je een beter plaatje als dat van jullie site, ik ga ze alleen voor concours gebruiken dus een keer of 3 in de maand met losrijden, dan blijven ze wel netjes toch? Zweten ze erg?