Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harnessmaker schreef:Maar de vraag kan ook andersom: wat wil je dat een zadel je biedt naast kwaliteit voor goede prijs?
Huertecilla schreef:harnessmaker schreef:Maar de vraag kan ook andersom: wat wil je dat een zadel je biedt naast kwaliteit voor goede prijs?
Interessante ontwikkeling.
In een recent topic gaf je nog aan de de ruiterij van toeten nog blazen weet en op Bokt is de helft van je publiek ook nog eens minderjarig.
Er zijn al héél veel dertien in het dozijn zadels. Ook van prima kwaliteit.
Wat er vrijwel niet is en wat eigenlijk een ideaal rijderszadel is (én voor het paard) voor de hoofdstroom ruiterij is een cavallerie-zadel zoals de duitsers dat in WO2 gebruikten. Kompleet met geperfectioneerde en uitgebreide bagagemogelijkheden.
Jij verstaat je vak dus het zou geen enkel probleem moeten zijn dit zadel te maken.
hc
Huertecilla schreef:harnessmaker schreef:Maar de vraag kan ook andersom: wat wil je dat een zadel je biedt naast kwaliteit voor goede prijs?
Interessante ontwikkeling.
In een recent topic gaf je nog aan de de ruiterij van toeten nog blazen weet en op Bokt is de helft van je publiek ook nog eens minderjarig.
Er zijn al héél veel dertien in het dozijn zadels. Ook van prima kwaliteit.
Wat er vrijwel niet is en wat eigenlijk een ideaal rijderszadel is (én voor het paard) voor de hoofdstroom ruiterij is een cavallerie-zadel zoals de duitsers dat in WO2 gebruikten. Kompleet met geperfectioneerde en uitgebreide bagagemogelijkheden.
Jij verstaat je vak dus het zou geen enkel probleem moeten zijn dit zadel te maken.
hc
draumpje schreef:maar moeten degene die wel enig idee hebben dan lijden onder degene die geen benul hebben ?
en minderjarige zijn het aanhoren niet waardig?(ik snap je wel , maar je brengt het altijd zo ...op geheel eigen wijze :) )
hopla schreef:Weet je wat wel een goed idee zou zijn?![]()
Een zadel voor manegeruitertjes die de bovenkant van de boom en de zweetbladen klittenband hebben. Dus met klittenband o.i.d. gestoffeerd zijn.
Geef de ruitertjes een rijbroek aan van badstof en ze plakken aan het zadel vast.
Dat daar nog niemand op gekomen is zeg.
Barbara_m schreef:Haha, lijkt me beter als ze gewoon is echt leren zitten. Scheelt een heleboel dierenartsbezoekjes en zere ruggen bij paarden!
Citaat:Ik hoor best veel goede reacties over zo'n WOW flair zadel. Ik heb er zelf nog nooit op mogen zitten, maar ben inmiddels wel nieuwsgierig...
harnessmaker schreef:Wat mij opvalt dat de wrong belangrijk is voor de zit, maar m.i. als je echt kan zitten dan zit die wrong juist in de weg.....