Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cremellogek schreef:Ik had daaleman laten komen voor mijn ronde, brede tinker. Daaleman zei dat hij daar geen zadel voor kon maken. Toen heb ik later tweespan laten komen, en het eerste zadel wat hij erop legde lag meteen goed. Ik vond het dus erg raar dat daaleman geen zadel wilde aanmeten..
Precious20 schreef:Wat is het verschil tussen GPS I, II en III? Zit het verschil hem dan in de boom/ zitting (smal zit, brede zit enz)? Want ik dacht dat je elk type zadel op wens kon laten maken of is een bredere boom standaard voor bijv. de GPS III?
Voorts komt Daaleman op 11 september langs. Jammer genoeg is dat nog best een lange tijd....
Precious20 schreef:Bedankt Aafje87!Dus in principe kan ik ook een gelzitting en iets dikkere wrongen op de GPS I laten zetten?
aafje87 schreef:Precious20 schreef:Bedankt Aafje87!Dus in principe kan ik ook een gelzitting en iets dikkere wrongen op de GPS I laten zetten?
Ja geen probleem, maar dan moet je je wel gaan afvragen of een GPS2 of GPS3 niet prijs technischer beter uitkoment(een losse gelzit is €100 extra, dan heb je afgezien van de kosten wegens andere wrongen en aanpassingen daardoor al het verschil qua prijs tussen de GPS1 en de GPS2 overbrugt)