Nou, heb em gebeld (wilde eigenlijk wachten tot alles opgeruimd was maar nu toch maar even gedaan om datum te kunnen prikken) maar zoals ik al verwachtte geeft dat gezeik... Hij wil eerst zien dat ik alles aan kant heb en gaas gerepareerd heb (m'n shet heeft daar 't één en ander gesloopt) voor hij een beslissing neemt of die sale daar mag en dan moet'ie er weer over 'nadenken' (die ken ik al... hij heeft 2 jaar moeten 'nadenken' voordat ik eindelijk voor elkaar kreeg dat ik 't spul daar kon huren). Gaat niet opschieten dus, heb dat dus maar afgekapt, dat wordt niks.
Ik kan vragen of het op Dot's huidige stek mag, daar is ruimte zat, midden in't bos, (dus degenen die met trailer en paard willen komen om nog een buitenrit te maken kunnen zich uitleven)... maar dan heb ik eigenlijk eerst even een datum nodig.. Dot blijft daar waarschijnlijk tot half augustus staan, 't zou mooi zijn als het dus in die periode kan als ik er nog sta, dan is de kans ook iets groter dat het mag denk ik... Op zich is die man iets makkelijker, maar dan kunnen we't beter niet op zondag doen. Weet niet hoe zeer hij 'van de kerk' is, maar beter 't zekere voor het onzekere nemen.
Paalhoeve is op zich ook wel een goed idee, maar loop je wel kans dat je huur moet betalen, zeker nu in de vakantie...