Setjes kopen online

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re: Setjes kopen online

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 11:27

rowo schreef:
Zijn dat peesjes van BR? Is het merkje er af gehaald dan?

geen idee, dit komt van internet (gezocht op BR Knipoog).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 13:07

moonsparkle schreef:
Rowo jou setje vind ik wel erg leuk, alleen lijkt t dekje op de foto een andere kleur? Ik vind 'm meer rood lijken dan oranje?

Die andere vind ik ook erg mooi maar ik heb liever geen pad, ik heb een ankypad liggen maar die doe ik er nooit onder omdat het op de één of andere manier altijd onder mijn zadel schuift.

Hij is echt geen rood, neem dat maar van mij aan. Als je wil kan ik vnvd ff een fotootje van mijn paard nemen met het dekje op.

xash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 13:34

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 15:33

rowo schreef:
moonsparkle schreef:
Rowo jou setje vind ik wel erg leuk, alleen lijkt t dekje op de foto een andere kleur? Ik vind 'm meer rood lijken dan oranje?

Die andere vind ik ook erg mooi maar ik heb liever geen pad, ik heb een ankypad liggen maar die doe ik er nooit onder omdat het op de één of andere manier altijd onder mijn zadel schuift.

Hij is echt geen rood, neem dat maar van mij aan. Als je wil kan ik vnvd ff een fotootje van mijn paard nemen met het dekje op.

Dan ga ik toch maar eens op zoek naar dat dekje en die peeskappen! Pling als je een foto kan maken dan graag. Is wel typisch dat horseplaza zo groot is, maar t assortiment in beenbescherming vind ik nogal beperkt. En dat ze maar 2oranje dekjes hadden Vork

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 16:03

Horseplaza heeft volgens mij geen BR of wel? Kun je niet bestellen via internet dan ofzo? Heb het wel eens via Ooteman gedaan en super service...

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 17:13

rowo schreef:
Horseplaza heeft volgens mij geen BR of wel? Kun je niet bestellen via internet dan ofzo? Heb het wel eens via Ooteman gedaan en super service...

Ik heb dat BR setje ook gevonden op ooteman.nl, ik heb het in het winkelmandje gegooit maar wacht je foto even af om te kijken hoe t te paard staat Knipoog Bij horseplaza verkopen ze ook gewoon BR

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:50

OH okee, volgens mij haal ik het door mekaar met een andere winkel Bloos

@ TS: heb op dit moment ff geen goed toestel dus misschien komt de foto morgen.