Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sence schreef:Mijn benen even snel opgemeten, rond de 70 cmik moet het maar gewoon een keer proberen
KsVrPy schreef:Matsjo schreef:Pfff, geen idee. Ik weet wel dat het zadel ergens anders ook 850 was, maar hij ze gewoon goedkoper verkocht (MJL in Heiloo).
Hoe oud is jou zadel dan?
Kun je de beugels ook onder het zweetblad dragen?
De veiligheids clips (waar je dus de beugelriemen aan moet bevestigen) zijn van sprenger.
Sence schreef:Mijn benen even snel opgemeten, rond de 70 cmik moet het maar gewoon een keer proberen
Matsjo schreef:Ik denk nu net twee weken! En ja heb ze onder het zweetblad
Sence schreef:Oja, nog een vraag. Moet je er lange benen voor hebben? Want ik heb best korte benen!
Fleurtje100 schreef:Kentaur zit inderdaad best lekker maar past niet op alle paarden. Mijn paard heeft een vrij hoge schoft en daar lag hij niet goed op. Ik heb nu een anatomica orion, ook fijn zadel eigenlijk het enigste dat paste op mijn paard zonder dat er aanpassingen gedaan hoefde worden.
Sence schreef:Welke Kentaur had jij ook al weer, KsVrPy?
Sence schreef:Hmm, mijne heeft een hoge kont, hoge schoft, bol buikje beetje, beetje rondgeribt zeg maar.. En is smal rond de schoft
gekke_koei schreef:ik heb een kn symphonie. zit als een huis. hij is ook met flair, dus dat vind ik nog prettiger zitten.
ik heb ook een oude passier gehad, maar die had te weinig wrong, dus vond ik niet prettig.
ainsley vanguard zit lekker
henri du rivel zat lekker voor dat eventje passen
merel heeft een euroriding jade, maar die vind ik een beetje te hard zitten. met zadels passen heb ik op een diamant en luxor gezeten,d ie zitten een stuk zachter.
kiefer heb ik ook gehad, maar vond ik geen prettige zadels.
stubben zit ook lekker. heb op een nieuwer type gereden en 1 van 15 jaar oud.
wintec vond ik ook heel prettig zitten
ik heb zat zadels versletenmaar de kn is het fijnste
KsVrPy schreef:Fleurtje100 schreef:Kentaur zit inderdaad best lekker maar past niet op alle paarden. Mijn paard heeft een vrij hoge schoft en daar lag hij niet goed op. Ik heb nu een anatomica orion, ook fijn zadel eigenlijk het enigste dat paste op mijn paard zonder dat er aanpassingen gedaan hoefde worden.
Mijn paard heeft ook een redelijk hoge schoft en daar past mijn Kentaur wel op.