BGGBWM schreef:Klinkt als iemand die een namaakpad heeft gekocht en er een labeltje zel op wil stikken. Dáár trapt Anky natuurlijk niet in en dus; nee, de labels zijn niet los te verkrijgen!
ghehehe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BGGBWM schreef:Klinkt als iemand die een namaakpad heeft gekocht en er een labeltje zel op wil stikken. Dáár trapt Anky natuurlijk niet in en dus; nee, de labels zijn niet los te verkrijgen!
S_a_f_a_r_i schreef:Volgens mij gaat het jou alleen om het merk,dat je kan showen he kijk ik heb een Anky.Maar misschien terug gaan naar de winkel?
benangelique schreef:gaat het je echt om het merk dan? tussen de replica's en de 'echte' zitten meer verschillen dan alleen het label en de prijs.
BeLoVeD schreef:Dat is ook inderdaad niet echt normaal, maar het zou mij persoonlijk geen drol interesseren. Vind het sowieso te duur voor een dekje met zo'n **** pasvorm..maar dat is ieder zijn eigen.
wendyashley schreef:FF off-topic, die keren dat ik anky heb zien rijden, rijd ze nooit met haar eigen pads, heeft ze daar een rede voor?
Als jullie haar wel hebben zien rijden met haar eigen pads neem ik mijn woorden terug, wel weet ik dat ze haar eigen kleding draagt(van haar kledinglijn).
wendyashley schreef:FF off-topic, die keren dat ik anky heb zien rijden, rijd ze nooit met haar eigen pads, heeft ze daar een rede voor?
Als jullie haar wel hebben zien rijden met haar eigen pads neem ik mijn woorden terug, wel weet ik dat ze haar eigen kleding draagt(van haar kledinglijn).