Vliegenmasker met of zonder oren? Welk merk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moniiquee

Re: Vliegenmasker met of zonder oren? Welk merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:04

Ik heb dat vliegenmasker met oren van harry's horse. Tong uitsteken

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:37

Ik heb het masker van Bucas. RB heeft een enorme pluk maar moet toch met oren, want hij krijgt enorm last van vliegen in zijn oren. Ik gebruik dit masker nou vier jaar. En heb pas vorig jaar voor het eerst de eerste moeten vervangen. Super kwaliteit dus!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 09:50

Ik heb nog nooit vliegen in de oren gezien van m'n paarden, en anders wiebelen ze maar met de oren. het gaat er mij om dat ze altijd van die traanoogjes krijgen door die rotvliegen.

Zo'n neuskap heb ik zelf al gemaakt voor m'n ene paard (met wit neusje), maar die wil ik er niet voor altijd aan hebben, want ze was er niet blij mee.
Ik ga denk ik toch voor die HH zonder oren. Het is mooi dat ze een beetje groot vallen, soms is Large wat aan de kleine kant voor mijn paarden.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:52

moniiquee schreef:
Ik heb dat vliegenmasker met oren van harry's horse. Tong uitsteken

Ik ook, alleen zijn die oren te groot dus hangen ze slap over de oortjes van mijn pony. Vork

Mariskas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:20

ik ben ook erg tevreden met het hoofdmasker van bucas (inclusief oren). Is best te betalen, ongeveer 16 euro, mooie soepele ademende stof, goede pasvorm en stevig! Mijn haf heeft altijd last van der oren dus moest ik wel met oren. die andere van die foto's die je erop hebt gezet zijn nogal stug en zweterig lijkt me

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 10:42

Vrijdagavond (koopavond) ga ik even naar de ruiterwinkel, ook hun suggestisch even aanhoren en gewoon wat maskers bekijken.

okkie80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 19:07

Ik zweer bij het vliegenmasker van bucas. Ik vind bij de stuggere vliegenmaskers dat ze gauw op de ogen van het paard gaan hangen en daardoor heeft mijn paard weleens ontstoken ogen gekregen

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 14:22

Ik heb de vliegenmaskers zonder oren van USG (lijken precies op die harry's horse) gekocht bij de ruiterzaak.
Eerst een maat Large mee genomen, deze viel toch best wel klein. Dus ben gister weer terug gegaan en Extra Large gehaald, die past perfect.

In het begin waren de maskers natuurlijk best eng, maar nu vinden ze het wel echt fijn, volgens mij Tong uitsteken