DjunDjun schreef:Pescootje schreef:Ik denk dat het een Bates zadel is. Maar ik ben niet zeker.
Ik zal eens een foto zoeken
Ik heb even wat bates zadels gezien (link wil niet) maar dat merkje is heel anders.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DjunDjun schreef:Pescootje schreef:Ik denk dat het een Bates zadel is. Maar ik ben niet zeker.
Ik zal eens een foto zoeken
zap schreef:
Draak schreef:roze? misschien rossner
potverdikkie schreef:hahaha ben toch wel benieuwd wat het straks nou uiteindelijk blijkt te zijn!!
DjunDjun schreef:potverdikkie schreef:hahaha ben toch wel benieuwd wat het straks nou uiteindelijk blijkt te zijn!!
Vandaag weet ik het! Over een dik half uur rijden we die kant op om het paard+zadel op te halen
Mareska schreef:Volgens mij is ze het vergeten te vragen en durft ze dat niet in het topic te zeggen, bang voor boze bokkers![]()
Ik ben ook benieuwd, ik denk ook een JC, het is volgens mij precies hetzelfde zadel als die van Supertje!
potverdikkie schreef:Nou dan had ik het goed mis!! Maar veel plezier met je zadel!
September schreef:Dát is een JC.
Het merkje is bordeaux rood met een gele J en een C.
Ik heb het zadel ook, super fijn zadel van een lekkere en goede kwailiteit. Ben er ook erg tevreden over..
DjunDjun schreef:September schreef:Dát is een JC.
Het merkje is bordeaux rood met een gele J en een C.
Ik heb het zadel ook, super fijn zadel van een lekkere en goede kwailiteit. Ben er ook erg tevreden over..
KloptHeb jij het ook in springzadel vorm?