Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brs schreef:Even voor alle duidelijkheid: Het ligt al lang niet meer op een Belg en daar gaat t ook niet om!
Er wordt even aan voorbij gegaan aan t feit dat dit mijn zadel is die zonder toestemming wordt gebruikt!!! Als ik door wat voor omstandigheden dan ook niet op stal kan zijn en dit met de staleigenaar heb besproken, dan heeft NIEMAND aan MIJN spullen te komen.![]()
brs schreef:Dit zadel komt niet van zadelmarkt, maar is op stal gekocht bij vrienden van de staleigenaar die zelf Belgen hebben!!!!!!
brs schreef:heb ik ook al gedaan
Remy schreef:Eefje is trouwens niet meer online... ik hoop niet dat ze op dit moment in je zadelkast zit te neuzen
brs schreef:Het zadel is idd te groot! Dit zadel heeft nl op een belgisch trekpaard gelegen!!! Hoe ik dit weet?
Nou, ik zou graag willen weten waar eefje dit zadel vandaan heeft... Je hebt t niet op stal gevonden!!! Hoe ik dit weet?
Dit is nl mijn zadel!!!! :( Het komt nl uit mijn zadelkast op stal in Sprundel, waar ik al een hele lange tijd niet ben geweest door omstandigheden, jouw staleigenaar weet hiervan!!!! Ik snap nu dus niet wat jij met mijn zadel doet!!!!!
Ik ben nu niet in de gelegenheid om naar Sprundel te komen maar laat iemand anders poolshoogte komen nemen, ikzelf ben vanaf 16 juli weer in de gelegenheid, dus wens, nee verwacht van je dat je mijn zadel teruglegt in mijn kast!!!!!! Dit is nl wel prive!!!!
Je hebt vast wel de singel gezien die hierbij hoort en dan weet je dat deze vrij groot is en ook niet op je haf past!!!!!
Jammer dat er zo met mensen omgegaan wordt![]()
Een teleurgestelde "stalgenote"
BGGBWM schreef:"Dank je wel Eef voor je moeite om mijn bulk geperst karton in te vetten", zeg je dan
Jolliegirl schreef:Vind het maar raar.
nouja dit is zo ook weer opgelost
en dat zadel zou k maar in de container mieterne, fo voor de grap uitelkaa rhalen
je krijg wel een nieuwe van me als er niets mee aan de hand bleek te zijn
meissielief schreef:Jolliegirl schreef:Vind het maar raar.
nouja dit is zo ook weer opgelost
en dat zadel zou k maar in de container mieterne, fo voor de grap uitelkaa rhalen
je krijg wel een nieuwe van me als er niets mee aan de hand bleek te zijn
onze handelaar in zadelmarkt zadels