Welk hoofdstel voor fijn koppie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Nicky

Re: Welk hoofdstel voor fijn koppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:51

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:21

felicity schreef:
@Precious20 Heb je een foto van het hoofdstel wat je te koop hebt?
.

In mijn onderschrift vind je een link naar mijn topic op "eenmaal, andermaal..." Daar vind je foto's van het hoofstel. In mijn profiel staan er trws ook nog enkele (ook van het rondgenaaide) foto's. Het hoofdstel heeft trouwens wél een sperriempje mja dat kan je er mss nog wel afhalen.
Ik ben trws ook niet voor strakke sperriempjes maar ik maak ze dan maar heel losjes vast. Ik vind dat een betere oplossing dan ze er af te slopen mja dat moet ieder voor zich weten... Knipoog

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:24

Kijk even in mijn profiel, laatste foto. Ik heb een zwart rondgenaaid hoofdstel zonder sperriem (met een engelse neusriem). Volgens mij toendertijd bij piafferuitersport gekocht. Maar die hebben hem nu niet meer. Ik geloof dat ik er iets van 60 euro voor heb betaald.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:24

felicity schreef:
@ELpatcho Ik vind het vreselijke ondingen. Die dingen dienen om het paard zijn mond niet te ver te laten openen waardoor je geen goed contact meer hebt. Maar als je paard zover zijn mond opendoet is er volgens mij iets mis. En vind het dan ook ronduit triest dat veel ruiers die dingen echt strak aansnoeren. Ik heb 2 jonge paarden die ik zelf aan het inrijden ben. En allebei zonder sperriem.

okay, bedankt voor je reactie.. ik vroeg het echt ff af Tong uitsteken ik rij wel wel meej, heb ze ook niet strak net zoals de bovenste neusriem.. is niet mn doen.. verder heb ik nog twee paarden met enkele neusriem die hoeven ook niet strak,.. als ze alleen daar voor dienen ga ik ook lekker zonder rijden Knipoog