Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. nu een kieffer en dat bevalt me veel beter! runningkawa schreef:Ben ik dan de enige die eens een goedkoop hoofdstel kocht, wat er nieuw heel mooi uitzag, het leer door goed bij houden ook redelijk netjes bleef. Maar dat de gespen het zilver afblotte en daar dus ging roesten?
En dat is toch echt niet mooi.

.
Ik heb een kieffer hoofdstel, en een goedkoop hoofdstel voor 'oud'. Beide onderhoud ik gewoon normaal, en het goedkope hoofdstel is gewoon verschrikkelijk van kwaliteit. Het voelt niet lekker, het ziet er goedkoop uit, en hoe goed je hem ook onderhoud, na 1 dag ziet hij er alweer niet uit. Voor mij gewoon een kieffer hoofdstel
de gespen/sluitingen waren na een week al veroest
, nu heb ik een duur hoofdstel die ik al een tijdje heb (hij is nog steeds heel mooi) ,,.. maarja de ene keer wel de andere keer niet! ik zal gewoon naar het merk kijken
(geen GB dus)
) 
Hij deed het super, alleen kauwde mijn vp steeds op de teugels 
cavaletti schreef:Wij hebben nu van DHH hoofdstellen in de aanbieidng voor maar 25 euro, ik vind het echt supermooie kwaliteit, veel beter dan veel DURE hoofdstellen. mooi soepel leer, en op 3 plaatsen zacht onderlegd, Dus ik vind echt vaak DURE hoofdstellen hun geld niet waard.