goed budgetvriendelijk dressuurzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mariska32

Re: goed budgetvriendelijk dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:37

VeryLucky schreef:
McSquizzy schreef:

De ruitersportzaak in de buurt heeft een passervice en komt op stal : maar daar moet je voor betalen. En ik ben echt een watje op dat gebied : dan zwicht ik wss nog voor de verkoopspraatjes Bloos , maar ik heb gewoon zin om een nieuw zadel dat toch al gauw over de 1000€ zit te kopen, terwijl je een tweedehandse in goeie staat ook vaak voor veel minder kan kopen!

De KN en Euroriding kan ik wel een week op proef nemen bij mij op stal. Dat vind ik wel leuk!

budgetvriendelijk : onder de 1000€

Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor een tweedehands kwaliteit zadel dan voor een goedkoper B merk.

Euroriding en KN zijn beide goede zadels.

Kentaur etc zou ik me niet aan wagen

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:39

mariska32 schreef:
VeryLucky schreef:

De ruitersportzaak in de buurt heeft een passervice en komt op stal : maar daar moet je voor betalen. En ik ben echt een watje op dat gebied : dan zwicht ik wss nog voor de verkoopspraatjes Bloos , maar ik heb gewoon zin om een nieuw zadel dat toch al gauw over de 1000€ zit te kopen, terwijl je een tweedehandse in goeie staat ook vaak voor veel minder kan kopen!

De KN en Euroriding kan ik wel een week op proef nemen bij mij op stal. Dat vind ik wel leuk!

budgetvriendelijk : onder de 1000€

Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor een tweedehands kwaliteit zadel dan voor een goedkoper B merk.

Euroriding en KN zijn beide goede zadels.

Kentaur etc zou ik me niet aan wagen
[/quote]

sorry dit was niet de bedoeling maar ik krijg het niet meer weg Clown

AramisJames

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:18

Ik heb momenteel een Wintec Pro met Cair, waar ik heel tevreden over ben, maar als ik een nieuw zadel zou kopen zou ik ook voor Kentaur gaan. Ik heb er al op enkelen gezeten en ik vind het echt heerlijke zadels Ja

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:36

Rossner van Divoza is trouwens ook best goed, en voor een redelijke prijs.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:55

Ik heb zelf de kentaur artemis. En heb ook een ander type gehad (kom even niet op het model). Allebei fantastische zadels. Ik heb mijn zwarte toen verkocht omdat ik graag een bruine wilde. Vandaar dat ik er twee gehad heb.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:00

XchantjuhX schreef:
superwoman schreef:

Je moet eerst kijken met wat er lekker zit, uit die zadels ga je kijken wat er goed ligt op de rug van je paard Knipoog

Ik doe het andersom... Haha!

Ik ook, maargoed, het komt op hetzelfde neer. Ik zou gewoon wat zadels laten komen, passen/proefrijden en kijken of het bevalt. heb ik ook met 24 zadels gedaan Clown uiteindelijk hadden wij voor de dezelfde Kieffer als jouw gekozen, helaas is er een paar weken later ingebroken en is het gestolen. Nu hebben we een Kieffer Munchen, stuk minder dan het andere zadel, maar ons paard heeft een moeilijke rug dus ben allang blij dat het haar past.
Of kijk eens op stal, welk zadel je mooi vind en kijk of het er ook in jou maat is, nouja de maat die je nodig hebt voor je paard. Knipoog Succes